הגרלה!!!



הבטחתי ואני מקיימת:
הבטחתי שכשאגיע ל- 1000 לייקים בעמוד הפייסבוק של הבלוג אז אעלה הגרלה, והנה הגענו ל-1000 ואפילו כבר ל- 1052 :-)




אז ראשית- תודה!
תודה על זה שאתם מתעניינים מספיק בעדכונים שלי ובסיקורים שלי ושבחרתם לעשות לי Like


ולהגרלה....
בין הקוראים שיבצעו את השלבים הכתובים מטה תוגרל ערכת יופי הכוללת 3 זוגות ריסי ארדל ודבק ארדל שחור (שמדמה לאחר הייבוש אייליינר) להדבקת ריסים.



איך משתתפים בהגרלה?
1) נכנסים לעמוד "קשת אוהבת" בפייסבוק ועושים לו Like (בראש העמוד מצד ימין, מתחת לבאנר הורוד).
2) מגיבים לסטטוס הזה בעמוד "קשת אוהבת"

 
רוצים שהשם שלכם יופיע פעמיים בהגרלה וכך תקבלו סיכוי כפול לזכייה?
שתפו את הסטטוס הזה במצב ציבורי (כך שאוכל לראות ששיתפתם) וחזרו לספר ולתת קישור בתגובה נוספת.

ניתן להרשם להגרלה עד ל- 25/6/2014.
ההגרלה תתקיים ב- 26/6/2014 ותוצאותיה יפורסמו לאחר מכן.


ואני כבר מגלה לכם שמיד אחרי זה תהיה לנו הגרלה נוספת עבור אמהות טריות... כדאי לעקוב