גלוסיבוקס ינואר 2014 GLOSSYBOX

 
צילומים: קשת זאבי
 
מה זה  GLOSSYBOX ולמה את חייבת את זה לעצמך?

GLOSSYBOX הינו מייזם בתחום הטיפוח והיופי המאפשר לך להנות מדי חודש ממוצרים חדישים וטובים בקופסא מהודרת ומפנקת.
בכל חודש תקבלי בהפתעה מספר מוצרים.

לא, אין אפשרות לדעת מראש מה תקבלי.....

המחיר? 75 שקלים לחודש (למארז).

עכשיו, מי שלא מכירה את הקופסא בודאי תוהה: "למה לשלם 75 ש"ח על משהו שאני לא יודעת מהו?"
 



אז הרי התשובה:
אם את משקיעה מזמנך ומכספך בטיפוח: איפור, קרמים, בישום, שיער וכדומה- את מוציאה לפחות 75 שקלים בחודש על מוצרים שונים.
ולפעמים- את מתאכזבת והמוצר שוכב במגירה עד שהופך לפג תוקף ומושלך לפח...

עם GLOSSYBOX את יכולה להתעדכן בכל הטרנדים החדשים ובמחיר סימלי לקבל מספר מוצרים בגודל מלא ומספר דוגמיות להתנסות.
כן. באותו המחיר של מוצר אחד- תקבלי כמה!


כמה?


הנה סקירת המוצרים של קופסת חודש ינואר- הראשון לשנת 2014:

הקופסא הגיעה הפעם בצבע ורוד כהה מהרגיל ועם עיטור פרח יפה והמוצרים הונחו על נייר גרוס ורוד-סגול.

והנה מה שהיה בקופסא (הקלאצ` שלי, לא הגיע יחד עם הגלוסיבוקס):


הקלאץ` הינו עבודת יד של חגית אזולאי רוזנס

שני מוצרים בגודל מלא ששוויים יחד הוא 60 ש"ח



ושלוש דוגמיות:



LALINE סט מניקור- פדיקור בנרתיק בצורת כפכף


מוצר בסטייל הליליני המוכר- לב ונקי.
הסט כולל 5 כלים.
לי באופן אישי חסרות שם מספרי הציפרניים.



מחיר- 30 ש"ח

LAKA קרם רגליים- מוצר בגודל מלא
קרם רגליים המיועד לריכוך והזנת עור כף הרגל.
הקרם מבוסס ע מינרלים מים המלח ומעושר בויטמים E המעניק לחות מירבית.
הקרם מכיל שמנים אתריים הכוללים שמן מנטה ושמן עץ התה הנהדר לחיטוי.
בנוסף, מכיל הקרם תמציות קלנדולה ואלוורה המיועדות להרגעה.

הקרם הגיע בתקופה בשנה בה כפות הרגליים סגורות בנעל ואינן חשופות לפגעים ועל כן- הן נעימות יותר.
לכן, לא היתה לי אפשרות של ממש להבחין בשינוי במרקם עור כף הרגל לאחר השימוש בקרם אבל כן אני יוכלה להגיד שהריח שלו נעים ושהוא נספג בקלות.


מחיר- 30 ש"ח ל- 50 מ"ל.


Dr. Murad הידרו דיינמיק קרם עיניים- דוגמית של 3.5 מ"ל
קרם עיניים המבטיח לחות ל-8 שעות לפחות.
בקרם תמציות קמומיל וחוחובה המיועדות להורדת נפיחות, אצות ים ללחות מוגברת ותמצית שמרים המיועדת להגברת חילוף החומרים ולסילוק סימני עייפות וכהות.

הקרם נעים ואינו מכביד על האיזור העדין שמסביב לעין.
גם לאחר 8 שעות העור עדיין נעים ואין תחושת יובש. מצד שני, אף פעם אין לי תחושת יובש מסביב לעיניים...
בעניין הכהות- אני לא סובלת מהבעיה הזו ולכן לא יכולתי לשפוט אם אכן הקרם עוזר לסלק את סימני הכהות.


מחיר בקנייה רגילה- 383 ש"ח ל- 15 מ"ל.

SOTHYS מסיכת לחות והזנה "הידראדוואנס"- דוגמית של 15 מ"ל
מסיכה לכל סוגי העור.
משווקיה מבטיחים כי היא יעילה פי 4 מחומצה היאלורונית.
מיועדת להחייאה ושדרוג מיידי לעור (נהדר לפני אירוע או יציאה).

המסיכה אכן נותן "זריקת מרץ" לעור והוא נראה רווי וזוהר.



מחיר- 304 ש"ח ל-50 מ"ל.


Lancomre דרימטון -דוגמית של  5 מ"ל

סרום לתיקון גוון העור.
מסייע לתיקון כתמים כהים ומותאם לסוגים שונים של פרופילי פיגמנטציה.

זהו מוצר שאני מאוד צריכה.
יש לי הרבה כתמי פיגמנטציה וצלקות אקנה.

לאחר שימוש של כמה ימים במוצר אני לא מרגישה שינוי/הטבה במראה העור.
יתכן וצריך להתמש במוצר כמה שבועות על מנת שניתן יהיה לסקר אותו כראוי.


מחיר -  550 ש"ח ל- 40 מ"ל


שווי הקופסא, כולל  הדוגמיות- 308 ש"ח!

החודש הקופסא החזירה את שוויה ואף הכפילה אותו פי ארבע.

מוצרי החודש טובים אבל חסר לי טאץ` האיפור.
אני חושבת שקופסת החודש יכולה להיות מתנה טובה לבנות 30 ומעלה- בין אם זה ממך לעצמך, ממך לאישה, לאמא, לאחות, לסבתא או לחברה.

כעת, נותר לי לחכות לקופסאת הולנטיין שתצא בפברואר...


לפרטים נוספים, קריאת המגזין, צפייה בקופסאות העבר ורכישת מנוי- לחצי על שורה זו


  

GLOSSYBOX


הצטרפו לדף הפייסבוק שלי: קשת אוהבת בפייסבוק