נעלי Blundstone


 


תמונתה הבלתי נשכחת של מלאני גריפית חולצת את נעלי הספורט לטובת זוג נעלי העקב בכניסה למשרד בסרט "נערה עובדת" משקפת את הפשרה והמניפולציות שאפינו את סוף שנות השמונים בהתמודדות עם הקונפליקט שבין אופנה לנוחות. שנים אלו היו גם שנות הפריחה של נעלי הספורט שהשתלבו בשלל עיצובים במראה האופנתי.
מאז התפתח תחום "נעלי הנוחות" שמנסה לשרת את הצורך של האישה העובדת במסוגננות ואפנתיות. ועדיין נשאלת השאלה "בריאות ואופנה האפשר?". 
(וזהו גם שם הרצאה מעניינת שאמורה להתקיים בעוד מספר ימים, פרטים בתחתית הרשומה).


חורף 2014 מסמן את  שובם של מגפי העבודה לעולם האופנה, ומגפי Blundstone האוסטרליים, הנחשבים למובילים בעולם, מקבלים השנה את מקום הכבוד המגיע להם.



ברחבי העולם מוכרת Blundstone בעיקר בזכות הסדרות הקלאסיות של מגפי עור משולבים עם גומי וסוליות נוחות במיוחד עם מערכת ה- SPS (Shock Protection System).

בחורף הנוכחי, נראה אותם יותר ויותר על רגלי גברים (עם ג'ינס, מכנסי כותנה, או מראה מרושל מתוחכם)  ונשים כאחד (כמעט בכל מראה החל מג'ינס, חצאיות, שמלות,) בכל שעה של היום, היות והם משלבים נוחות ואופנתיות בצורה מובהקת.




הצבעים הבסיסיים הם הבולטים: שחור, חום משופשף, חום-כאמל, חרדל ושחור עם גומי אדום.
הודות לגומי הרחב הנמצא בשני צידי המגף הוא ניתן לנעילה ולחליצה מהירה ונוחה.




הנעליים מאסיבות ובעלות נוכחות, יופי ושיק.
הן בהחלט מתאימות לאירועים שונים- הליכה לעבודה, טיול שטח ובילוי.
מאוד אהבתי!


את נעלי Blundstone לנשים ולגברים ניתן להשיג ברשת חנויות קרוקס, למטייל, ריקושט


ואם כבר עסקנו בנעליים שהם גם יפות וגם נוחות, אז אולי יעניין אתכם לדעת שביום רביעי ה-11 לחודש (ממש עוד כמה ימים) תתקיים הרצאה מעניינת מאוד בגילדה:

דינה ארקין - המנהלת המקצועית של הגילדה, מעצבת נעליים, יועצת לחברות מובילות ואורטטקנית מוסמכת (התמחות בצד הלקיני של הנעל) תדון בסוגיה זו, תוך סיקרה היסטורית עכשווית ועתידנית של התחום ואף תעניק טיפים שונים לשילוב נכון של נעליים אופנתיות, שאינן נוחות כלל בחיי היומיום, כדי שנוכל להיות גם אופנתיים ובו בזמן לשמור על בריאות כף הרגל והגוף. 

"נעליים – בריאות ואופנה האפשר?"
דינה ארקין - הרצאה
הגילדה – בית הספר לעיצוב נעליים
יום רביעי ה – 11 לדצמבר בשעה 20:00
הגילדה – מנחם בגין 25, קומה 2, תל אביב
ההרצאה אינה כרוכה בתשלום או הרשמה מראש
לפרטים נוספים : 03-5163032/9 / 03-5379987 - info@theguild.co.il