Billabong SUMMER 2018 COLLECTION בילבונג קולקציית קיץ






צילומים: קשת זאבי

כשחושבים על גלישת גלים המחשבה נודדת לאוסטרליה והוואי- מעצמות גלישת הגלים הגדולות בעולם, אבל אם תחשבו על זה היטב, תגלו שישראל לא נופלת משאר המדינות בכל הקשור לספורט הימי הזה. אמנם לימדו אותנו בגן שבשנה יש 4 עונות: אביב, קיץ, סתיו וחורף, אבל בפועל, במדינת ישראל, רוב השנה קיץ, וגם כשיש מעט חורף- יש בו המון ימים שמשיים בהם תמצאו גולשי גלים רבים בים.

אם אתם לא מכירים את סצנת הגלישה, קחו יום חופשי או צאו בבוקר מהמשרד ולכו מעט על שפת הים, כל ים. תופתעו לגלות המוני גולשים וגולשות, צעירים, צעירות וצעירים בנפשם שגולשים בשיא הכיף על הגלים הנהדרים שיש לנו.
מדובר בספורט של ממש שיצא לו מוניטין מאוד קולי ולא בכדי. יש בו ים, שמש, גלים וספורטאים יפים וחטובים.
מאחר ומדובר בספורט רטוב ועם חשיפה גבוהה לשמש, חובה ביגוד מתאים. כזה שלא מתבלה מהר, שמגן מפני קרינת השמש ושיכול להחזיק הכל במקום. אף גולשת לא רוצה שיברח לה ציץ תוך כדי גלישה...

במיוחד עבור הסיבות שמניתי למעלה, הוקמה חברת Billabong באוסטרלייה. על מנת לספק לגולשים את הציוד והביגוד המתאים ביותר עבורם.

לצד הפונקציונאליות של הקולקציות הן פשוט מהממות! 


לצאת עם בגדי הים של בילבונג לחוף כבר מעלה את הטמפרטורות.


בילבונג הוקמה בגולד קוסט של אוסטרליה בשנת 1973 ונוצרה למען מטרה פשוטה ביותר: לספק לגולשי הגלים את הביגוד הפונקציונאלי והאיכותי ביותר.


תרבות הגלישה ובילבונג הינם היסודות של תרבות דינאמית לביטוי עצמי ולאותן נפשות קריאטיביות ומלאות רוח נעורים . המיקוד והערכים של בילבונג היו ונשארו בפוקוס על עשייה והתפתחות – הן במוצרים, בתוכן ובעיקר באורח החיים של מי שחייו סובבים סביב הבורד והים.


באביב קיץ 2018 הרשת לא מפסיקה לחדש ומשיקה קולקציה במהדורה מוגבלת מדי חודש. כל קולקציה שונה מקודמתה, בקונספט ייחודי, עם סיפור, תוכן, עיצוב וגוונים משלה.


הקולקציה הפותחת את העונה, הינה הקולקציה במהדורה מוגבלת GOOD AS GOLD
הבולטת בדפוסים ובצבעים הייחודיים שלה. הקולקציה עם קריצה בולטת לשנות ה-70, בטרנד הבוהו שיק, המשלבת דוגמאות של קליידוסקופ עם פסים מודרניים ועם שקיעות מוזהבות ורעננות של ים, המבשרות לנו את בואו של האביב.


בקולקציה ניתן למצוא מיקוד בגזרות פרקטיות וסקסיות לצד דוגמאות בולטות של צבעי דבש ופריחות.


הקולקציה זמינה כבר עכשיו בכל חנויות הרשת.



במהלך העונה: מדי חודש תוצע לקהל קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת המספרת סיפור בקונספט ייחודי ושונה. אחת הדוגמניות הבינלאומיות שהצטלמה לקמפיין הקיץ של החברה הינה מלייה מרפי אשר הינה גם גולשת עם סיפור נוגע ללב ויוצא דופן.

הגולשת/דוגמנית מלייה מרפי, היא התגלמות רוח "האלוהה". היא למדה לחיות לפי רוח "האלוהה" בילדותה בחופים הממכרים של אוההו, הוואי.

חיים מלאי אהבה, חמלה ונועם לסביבה ולטבע ולאנשים המקיפים אותה.

עבור ילדת האיים הזו, הים הוא מגרש משחקים ואמא טבע הייתה הבייביסיטר שלה.

מלייה מספרת שהאוקייאנוס, אהבתה הגדולה אליו וממנו אליה, זה הדבר הקבוע והרציף ביותר שהיא חוותה וחווה בחייה.


היא חיה את הרגע, משתדלת לקחת פסקי זמן (אפילו של כמה שניות) כדי להעריך את כל הסובב אותה ולפעמים, אפילו צריכה איזו צביטה קטנה כדי להאמין שכל זה מציאותי.



טווח מחירי הקולקציה: 189.90 ש"ח- 399.90 (תלוי בדגם)