קרייזי ליין בקולקציית סתיו-חורף 2017-18





צילומים: קשת זאבי


אחת מהגאוות הישראליות בתחום האופנה היא רשת קרייזי ליין.
מדובר ברשת משפחתית הנותנת תחושה של חמימות ארצישראלית לצד שיק אירופאי.
עונה אחר עונה, שנה אחר שנה והרשת ממשיכה להפתיע ולחדש ללקוחותיה הקבועות ולמצטרפות החדשות.
הבגדים גולם נוחים מאוד ואינם מגבילים מבחינת תנועה אך בו בזמן נראית מחוייטים ומלאי פאסון.



 
 
את הקולקציה לסתיו- חורף הקרובים יצרו שוב עם סיגל דקל שמאז קולקציית הקפסולה האחרונה הפכה למעצבת קבועה בבית משפחת קרייזי ליין לצד אנה, המעצבת המוכרת של החברה.
סיגל, שאינה מוכשרת רק בתחום האופנה, ניגרה בעצמה ארונות עץ בתוכם הוצגה הקולקצייה.
בשבועות הקרובים תוכלו למצוא את הארונות העץ בחנויות הרשת ולהנות מהתצודה החמימה והנעימה הזו.



 
 
קולקציית סתיו-חורף 2017-18 אשר עוצבה בהשראת סיפור חוצה יבשות ומעניקה עושר, מגוון וניחוח מרענן לעונה
קרייזי ליין מגישה את הטרנדים העולמיים לקראת עונת סתיו חורף בקולקציה מרהיבה, מגוונת ומלאת פריטים קלאסיים ועל זמניים המחמיאים ומותאמים לגוף האישה

העונה מציגה הרשת קולקציה רבגונית המורכבת ממספר סיפורי השראה ומתבססת על פרשנויות וטוויסטים אופנתיים חדשים לצד פריטים קלאסיים. בחורף הקרוב יוצעו ברשת גזרות חדשות, אורכים שונים ובדים חדשים כמו ריבים, בדי ופל, סריגים, ניילון, ועוד.


קרייזי ליין פותחת עונה עם שתי קולקציות שייכנסו כ- PRE FALL לחנויות ויכריזו על הסתיו שבפתח.

קבוצת הג'ינסים- Life in blue

עם כניסתה של קטגוריית הג'ינסים נראה הרחבה בגזרות מגזרת ה"סקיני", גזרה ישרה וגזרה מתרחבת, בדי ג'ינס רכים ודקים ובדי Lyocel שמהווים חומר טבעי אשר מופק מצמח עיסת עץ האקליפטוס שמעניק מראה רך, אלגנטי ומעט מבריק.
נוכל למצוא בין הפריטים שטיפות מעניינות, נגיעות אופנתיות בעזרת רקמות מפוזרות, ניטים וכפתורים על ז'קטים, חולצות ושמלות כולם על טהרת הג'ינס.


קבוצת ה- Cherry Blossom בהשראת יפן

במיני קבוצה זו ניתן למצוא פריטים כמו חולצות, חצאיות וז'קטים המשלבים צבע אדום בוהק בשילוב שחור ואופוויט, הדפסי פרחים מעניינים ועיטורים מהמזרח הרחוק. את הקולקציה משלימים אביזרים כמו צעיפי משי ושיפון ותכשיטים בשילוב חרוזים צבעוניים ופנינים.



הקולקציה מתחלקת לסיפורי השראה:

Military-Mix: גם בחורף חוזר הטרנד הצבאי ובענק, הפעם בחרה הרשת לשלב את הטרנד עם פריטים שמאפיינים את המלתחה הגברית ומשלבת בתוכה צבעוניות קרה של חאקי, כחול כהה, גווני זית ושחור עם פריטים כמו שמלות רכות מבדי סוויד, ז'קטים דמוי עור ואביזרים משלימים שכוללים תיקי צד גדולים בגוונים מטאליים, תיקי גב עם ניטים למראה קשוח, מחרוזות ממתכת ותליונים ממתכות ועור.
Bright Geo: קבוצה מחויטת בצבעוניות של שחור, אוף וויט יחד עם נקודות מאירות בצבע אדום וצהוב. קבוצה שמאופיינת עם קווים גאומטריים, פסים וסגנון אוריגמי שכוללת ז'קטים מחויטים, מעילי רוח קלילים באורך הברך, שמלות ג'רסי עם שילוב דפוסים, גזרות A ואביזרים משלימים כמו צעיפי סריג, פונצ'ו ושכמיות בקווים שמדברים את השפה של הקבוצה ולהם ניתן להתאים גם כפפות עור רכות וכפפות סריג גמישות ונוחות.


Baroque Blues: קבוצה קז'ואלית במראה משוחרר ונוח שמתאים לאקלים החורפי מצד אחד ולא כבד וקודר מצד שני. צבעוניות השולטת היא אינדיגו, בורגונדי ואבן על פריטים קלים כמו בדי ג'ינס מכובסים, שמלות סוויד בחיתוכים א-סימטריים, ז'קטים קצרים מבדים, צעיפים דמויי צווארון שמעשירים את המראה מפרוות סינטטיות ,בוקלה בשילוב חוטים צבעוניים שנותנים טוויסט לפריט. בנוסף מבחר שכמיות בשילוב ז'קארד, פרחים ומלאנז'.


קולקציית ערב- גם העונה שמה הרשת דגש על קולקציה נשית, מחמיאה ומתן מענה ופתרונות לכל אירוע. הפריטים מעניקים מראה דרמטי וקלאסי מבדים נעימים ואופנתיים של שיפון, תחרה, קרפ, חוטי לורקס, שמלות פייטים רקומים, חיתוכי לייזר, חרוזים, קטיפה, אפליקציית חרוזים בכתפיים וכפתורים מעניינים. ניתן למצוא שמלות סקסיות עם רקמות ותחרות, טופים עם מחשופים, מכנסי ערב מחויטים, ז'קט ערב, סריגים מרהיבים, טוניקות מבדים גמישים ומחטבים ועליוניות נוספות.



תיקים
תיקי מזוודה טרנדיים, קטנים ורב שימושיים; תיקי צד אופנתיים; תיקי צד קוקטיים קטנים לצד קלאצ'ים מלבניים; ותיקים בסגנון "שאנל" האופנתי תמיד; תיקי TOTE גדולים ומסוגננים, חלקם בסגנון תיק משרד אלגנטי, ותיקים קלאסיים בצבעים הבסיסיים בתוספת צבעי אופנה תואמי קולקציה.


תכשיטים
קבוצת תכשיטים אתנית/אורבנית המבוססת על מתכות, חרוזי עץ ועור בהקפדה על איכויות המתכת בעזרת ציפויים איכותיים המתאימים לסגנון העירוני כמו גם ל"ערב".
קבוצת תכשיטים קלאסית אופנתית המבוססת על פנינים, חרוזים צבעוניים, קריסטלים ולצידם צמידים ועגילים תואמים.
הקבוצה מכילה תכשיטי-יום צבעוניים ותכשיטי ערב אלגנטיים בסגנון רומנטי/אתני.
קבוצת תליונים/מחרוזות עם תליונים, עם או בלי פרנזים – סגנון אופנתי ומותאמים לכל מערכות הקולקציה.


צעיפים, שלים ושכמיות עשירות:
לצד צעיפי ויסקוזה ופוליאסטר בהדפסים מעודכנים במבחר רב של סגנונות, נמצא
צעיפים/פשמינות צמריות צעיפי ערב – מאווררים באפקט רשת + פייטים.
צעיפים דמויי פרווה בצבעים מיוחדים ובמגוון טקסטורות שונות של פרווה, הם MUST אופנתי וזה מתחבר לקבוצות האתניות מחד ולאלגנטיות המעודנת – מאידך!
צעיפי "צווארון" סרוגים – חידוש לימי החורף. הצווארונים מתלבשים על כל חולצה, סריג ושמלה.
וכמובן מבחר מגוון של פונצ'ו (עם גולף ובלי) ושכמיות צו-צדדיות, בג'קרדים מיוחדים; שילובי פסים גאומטריים; ואלמנטים מגוונים והכל בהתאמה לצבעי הקולקציה.


להשלמת "הטוטאל-לוק" צרפו לקולקציה כובעי סרוגים בארטים בצבעים תואמי הקולקציה; כפפות עור רכות וכפפות סריג מעוטרות בקישוטים דמויי פרווה.


במסגרת אביזרי קו-קופה מציעים בקריזיי ליין שלישיות גרביים במגוון דגמים; גרביונים; תחתונים במבחר ומגוון קבוע ובהלבשת בית: פיג'מות וכותנות ובגדי פנאי מבדים מגוונים : ויסקוזה/ספנדקס וכותנה/ספנדקס ופוליאסטר/כותנה הנעימים חלקים ומודפסים המועדפים ע"י לקוחות הרשת.


מידות: 40-52
מחירים: 29.90-999.90 שח


ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון