תערוכת ריהוטים 2017- "הבית הישראלי – קווים לדמותו"



בתערוכת ריהוטים 2017 המתקיימת בחול המועד סוכות בביתן 2, גני התערוכה, מציבים קווים לדמות הבית הישראלי.
בתערוכה תוכלו למצוא חדשנות ישראלית בכל הקשור לעיצובים ולחומרי גלם ולגלות, שנייה לפני שתרהטו את ביתכם, מהם פריטי הריהוט והאבזור המאפיינים את הבית הישראלי.


באמצעות התערוכה תוכלו למצוא את הריהוט המתאים לכם תקציבית, בו זמנית עם התאמה לרצונותיכם ואהבותיכם. והכל- תוצרת ישראלית כחול לבן.


'ריהוטים 2017' – תערוכת העיצוב והריהוט המתקיימת זו השנה ה- 39 במהלך חוה"מ סוכות בגני התערוכה בתל אביב.

"הבית הישראלי" הוא ביתן המשתרע על פני 300 מ"ר ומדמה בית על כל חללי המגורים שבו - כשבכל חלל מוצגים החידושים האחרונים בתחום על טהרת ייצור כחול לבן בלבד
ובשילוב תו האיכות והשירות המבטיח רכישת רהיט ממקור בטוח ואמין

80% מהציבור תופסים את הריהוט המיוצר בישראל כמתאים במידה רבה לצרכים שלהם.
כך עולה מסקר שנעשה על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה

איגוד תעשיות הריהוט בישראל ישיק השנה במסגרת תערוכת 'ריהוטים 2017', השנה ה- 39, את 'הבית הישראלי'. לראשונה יוצג ביתן המשתרע כל פני 300 מ"ר ומדמה בית עכשווי על כל חללי המגורים שבו, כשבכל חלל מוצגים החידושים האחרונים בתחום על טהרת ייצור כחול לבן ובשילוב תו האיכות והשירות.

בבית הישראלי מוצגים חללי מגורים וחללים מרווחים בעיצוב מודרני אקלקטי, ובהם מטבח, חדרי ארונות, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינת עבודה, סלון, פטיו ועוד, המציגים את החדשנות בתחומים שונים בשילוב חומרי גלם מיוחדים, לחיפוי קירות, רצפה, חלונות ודלתות.
החברות המשתתפות בחרו פריטים מתוצרתם להצגה בחדרים השונים, ובהתאם לשילובם בתוכנית האדריכלית של הבית.

כל הבית מצויד בפריטי ריהוט, אביזרים וציוד נלווה תוצרת ישראלית כחול לבן: מטבחי זיו, חב' עץ המשאלות(שולחן) חברת דגם (כסאות), חברת האוס אין (ריהוט לחדרי ילדים ומתבגרים), חברת דלקוב (ארונות), חברת ריביירה (ארונות) חברת מזרני כפר סבא (מיטה לחדר הורים), של קליל (חלונות וויטרינות) סטליס (חדר מגורים מאובזר במערכות ישיבה), גלובל צרעה (חדר עבודה)

אופיס טקסטיל (טקסטיל לחללי הבית השונים), רב בריח (דלתות פנים וכניס), הייפריים (מסכי טלוויזיה לחללים השונים) דומוס נייטר(חיפוי קירות), קל קאבר (חיפוי בריקים), דור וצורי – (חיפוי
אריחי בטון וכלים סניטריים) 4make ( מדבקות קיר לקירות) אפרת אילן ( ציורים ויצירות אומנות), אלפנט (מחיצת ברזל ועץ לעמדת עבודה וספסלי עץ) נירלט ( חומרי גלם לחיפוי) ארטוש גלרי, ביתילי,זכוכית כחול לבן,מילגה, רהיטי דורון, יצירות אמנים ישראלים צעירים) i-green (אדניות צמחיה) green wall (קיר צמחיה מוס), גליפס דיזיין ( יצירות אומנות ממתכת), איגמי (מוצרי צריכה מקרטון.

מסקר שנעשה שנעשה על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה במרץ 2105 עולה כי:
80% מהציבור תופסים את הריהוט המיוצר בישראל כמתאים במידה רבה לצרכים שלהם.
50% מהציבור מעדיפים ריהוט המיוצר בארץ, וזאת בעיקר מתוך הרצון לעודד כחול לבן, לספק פרנסה לישראלים ולתמוך בכלכלה הישראלית.

לדברי אורי סגרה, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט שבהתאחדות התעשיינים: "הבית הישראלי מציג את תעשיית הריהוט הישראלית במלוא תפארתה וגאוותה. גם השנה בחרנו להביא לידיעת הציבור את קיומו של תו האיכות והשירות המוענק לחברות באיגוד הריהוט אשר נבדקו ועמדו בתנאי בודק חיצוני מאשר.חברות הריהוט שבאיגוד מחויבות לאמנת איכות ושירות באיכות המוצר ,שירות העברת מידע מדויק לצרכן על הרכב המוצר וחומריו,זמן הספקה ,אחריות ,בטיחות ואמינות ובכך מעניקות לצרכן שקט וביטחון בבואו לרכוש רהיט מחברה המחזיקה בתו".

עמית ישראל, מעצב רב-תחומי שנבחר להוביל את פרויקט 'הבית הישראלי' מציין כי: "הבית הישראלי" ממש כמו החברה הישראלית מאופיין כיום בהמון רבדים, צבעים וטקסטורות. לא עוד בית לבן, אלא אקלקטיות המחברת יחדיו מספר רב של סגנונות, צבעים ומרקמים היוצרים את הבית ומקנים לו אוירה וחמימות" . לדבריו המוקדים העיקריים בבית הם הבאים:


מדורת השבט - המטבח
גדול ופתוח מחובר לשאר חללי הבית השונים. קיים קשר עין בין אזור המטבח לפינת האוכל והסלון וכל אלו משתתפים בחגיגת האירוח והמשפחתיות.  ישיבה יומיומית מתאפשרת מסביב לאי גדול עבור כל בני הבית, כל אחד מחלקי המטבח נגישים ומורכבים מחומרים רבים ומתקדמים, הטכנולוגיה כיום מאפשרת שימוש בחומרים דקי דופן ובעלי עמידות גבוהה בשילוב צירים ומגירות שהם המילה האחרונה .


בחלל המרכזי בבית בו עוברים כולם, יש קישור בין פנים לחוץ והוא צריך להיות כזה שיכניס אור ואנרגיות טובות לבית.

אני בתוך החדר האינטימי שלי
כיום קיימת גם התמקדות ביצירת החללים הפרטיים כלומר חדרי השינה אשר יתנו מענה לצרכיהם של בני הבית. החללים מתוכננים ומעוצבים על כל פרטיהם הגדולים והקטנים. 


חזרה לחיים משותפים ומשחקים
המגמה הרווחת כיום בתכנון חדרי הילדים הינה החזרה לחיים משותפים של מספר ילדים בחדר, האחים עד גיל בגרות מבלים יחדיו וככזה מתוכנן עבורם החדר המשותף בבית.
דבר זה משפיע על עיצוב חלל החדר, בשילוב של מיטות קומתיים או גלריה המאפשרות מגורים של 2 ילדים בחדר אחד, יחד עם ארון בגדים ועמדות תלמיד. 


בנוסף, חדרי הילדים מאופיינים במקומות אחסון רבים מסוגים שונים, אשר מיועדים לצעצועים ולכמות הפריטים הנגישים והמצויים היום כמעט בכל בית אשר גדלה לאין שיעור לעומת העשורים הקודמים.  


חדר משחקים
ברוב הבתים מקצים היום חדר נוסף לשימוש כחדר המשחקים, חדר בו ניתן לשחק ולבלות עם חברים. 
חדרי הוא מבצרי - עבור הנוער החדר הוא מבצרו, המגמה הבולטת היא ביצירת חדרים בהם ניתן לארח את החברים, בהם משולבת פינת זולה אולי אפילו מקרר לשתיה והעיקר שיהיה
אפשר לראות טלוויזיה, לשחק במחשב או בפלייסטיישן, ולרוב יהיה בחדר שכזה מסך אחד לפחות. 


עבודה ביתית
כיום ממוקמת עמדת עבודה במרכז הבית לשימוש תכוף ויומיומי של בעלי הבית אשר בעידן של היום נשארים ועובדים חלק מהיום גם מהבית, עמדת העבודה משולבת בבית באופן בו היא מוגדרת דרך הרהיטים ויחידות ספריה גדולות אך יחד עם זאת פתוחה ואוורירית, המאפשרת קשר עין ותקשורת רציפה עם שאר בני הבית. 


לשאוף קצת אויר
חלק מהבילוי של זמן הפנאי מתבצע במרפסת, בין עם בני המשפחה או עם חברים, מרפסות רבות מאובזרות במערכת ישיבה נוחה ומפנקת, לעיתים אף בבריכת שכשוך לילדים ולמבוגרים זאת לצורך יצירת ריאה ירוקה על ידי צמחיה תלויה וכמובן ואיך לא בגריל גז המלכד סביבו את כלל המשפחה. 




ריהוטים 2017 – פרטים נוספים
"תערוכת ריהוטים 2017" תתקיים בחול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב. התערוכה בהפקתה של "תים תערוכות", חברת בת של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים בישראל, נחשבת לתערוכה הוותיקה, הגדולה והחשובה מסוגה בישראל.
זו השנה ה- 39 שבה יוצגו תחת קורת גג אחת יוצגו הקולקציות האחרונות, החידושים והטרנדים האחרונים של מיטב החברות והמותגים הבולטים והמובילים כיום בארץ ובעולם בתחום הריהוט והעיצוב.

תאריכים ושעות פתיחה
התערוכה פתוחה לקהל הרחב (בחינם) ותתקיים במרכז הירידים, בין התאריכים : 17-10.16-24.10.16
הכניסה ללא תשלום.

שעות הפעילות:
17.10.16 - יום שני – מצאת החג ועד 24:00
18.10.16 - יום שלישי - 10:00-23:00
19.10.16 – יום רביעי 10:00-23:00
20.10.16 – יום חמישי 10:00-23:00
21.10.16 – יום שישי שעות פתיחה כפוף לשעת פתיחת הכבישים (מרוץ אופניים) 11:00-16:00 משוער
22.10.16 - מוצ"ש מצאת השבת ועד 24:00
23.10.16 – יום ראשון ערב חג שני 9:00-16:00
24.10.16 - יום שני - מצאת החג ועד 24:00