יום המתולתלות הבינלאומי שמח!

כשרוני שלי היתה קטנה היתה לה רעמת תלתלים אדירה! זה היה כ"כ כ"כ יפה אבל בו זמנית כ"כ כ"כ קשה לסירוק!
אני בטוחה שעד היום יש שכנים שחושבים שהתעללנו במסכנה הזו כל ערב וכל בוקר. הצרחות שלה כשסירקנו אותה היו נוראיות!




עם השנים השיער שלה הפך לחלק לגמרי ושוב השתנה והפך לגלי-מתולתל.
רוני כבר גדלה ויודעת להתמודד לבד עם השיער שלה (שכבר לא ממש ממש מתולתל) אבל אני שומעת מאמהות רבות לילדות מתולתות על הקושי הגדול.

סיפור אחד שמוכר לכולם הוא הסיפור של אגם זכריה, בת ה-6 מהרצליה, שלא הייתה מוכנה ללכת לבית הספר בגלל השיער המתולתל שלה.

אגם הקטנה סבלה מהערותיהם של ילדי כיתתה: "יש לך שיער מכוער", "לא מוכנים לשבת לידך".
אמה של אגם החליטה במעשה אמיץ ולרשום פוסט בנושא בקבוצת הפייסבוק של האימהות: "מאמזון".
היא סיפרה על המקרה, שיתפה ברגשות וביקשה דרכים להתמודד עם המצב: "אגם חרדתית לשיער שלה בצורה מפחידה... היא לא מוכנה לפזר את השיער, היא פוחדת שיראו לה את התלתלים..." הפוסט הפך ויראלי, וכמובן צבר תגובות רבות, הזדהות, עצות והמון תמיכה ואהבה, שיתופים בכל הרשתות החברתיות ומכאן, מיד הפך למחאה- "מחאת המתולתלות".
ולמעשה, הנה כמה עובדות על שיער מתולתל:
  • כל אישה שלישית בישראל היא מתולתלת
  • מתולתלות הן בולטות, שונות, עם נוכחות שלא ניתן להתעלם מהן
  • מתולתלות זה לא רק מראה, זה אופי
המותג "נטורל פורמולה" מומחים בשיער, כמו גם במתולתלות, החליט להרים את הכפפה בגאווה , עקב הסיפור עם אגם זכרייה הקטנה, ולהשיק קמפיין שכולו למתולתלות. המותג, המתמחה בשיער יודע איך להגיע ולהיכנס ל-"ראש" של מתולתלת, מכיר מקרוב את עולמן ויודע לתת מענה מקצועי ומדויק לצרכים שלהן בתחום השיער.

כל מתולתלת חווה מורכבות וקושי יומיומי בטיפול וסידור השיער, "נטורל פורמולה" כמותג מתמחה יכול להעניק להן סט כלים, טיפים ומוצרים אשר יהפכו את שגרת היומיום לקלה ופשוטה דבר אשר ישפיע על התפיסה העצמית והביטחון האישי שלהן.
כל זאת בחיוך, חיבוק, חום והענקת תחושת גאווה וייחודיות.

"נטורל פורמולה", מותג טיפוח השיער המוביל בישראל משיק קמפיין ייחודי שכולו חיבוק והעצמת נשים מתולתלות.
במסגרת הקמפיין, יוצגו סרטונים אשר צולמו עם נשים מתולתלות אמיתיות החושפות סיפורי חיים מעוררי השראה, שצמחו ממערכת היחסים המורכבת עם התלתלים שעל ראשן.שיאו של הקמפיין יהיה ביום המתולתלות הבינלאומי , אשר יחול ב-22/9, בו כל מתולתלת בכל מקום בארץ, תוכל ליהנות במשך שלושה ימים רצופים מהנחה חסרת תקדים על המוצרים לשיער מתולתל מבית "נטורל פורמולה" ברשתות "סופר פארם" ו"שופרסל":
25% הנחה בנוסף להנחות המתקיימות ברשתות.

יום המתולתלות הבינלאומי יהפוך בעזרת פעילות קבועה של "נטורל פורמולה" למסורת חגיגית של מתולתלות, בה יזכו מדי שנה להטבות בלעדיות ייחודיות רק להן.


מצורפים מוצרי השיער המובילים למתולתלות:

לחות מעצבת לבניית תלתלים - מעניקה תלתול מושלם בעל מגע קטיפתי ורך.מחדשת תלתלים עייפים ומעניקה מראה חיוני ורענן. עשירה בתמציות טבעיות לטיפוח השיער כגון שיבולת שועל ,תמצית אגוזי מקדמיה וחמאת שיאה המעניקות לחות והזנה עמוקה לשיער מתולתל.
מוס לבניית תלתלים –משלב מרכיבים המסייעים לעיצוב ורענון של תלתלים עייפים. המוס מועשר בתמצית טבעיות כגון חמניות, חוחובה ופרוטאין משי המעניקים לשיער מתולתל, הסובל לעיתים קרובות מיובש, לחות מרוכזת, רכות ומגע נעים. התוצאה: תלתלים מעוצבים, גמישים ומושלמים. מחיר: 27.90
ספריי HOLDING מקבע תסרוקות – ספריי חזק במיוחד המקבע כל סגנון של עיצוב ותסרוקת. מאפשר פיזור אחיד,עוטף את השערה בברק וחיוניות. מתייבש מהר,אינו דביק וניתן להסרה בהברשה קלה.
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ


והרי עוד קצת טיפים לשיער מתולתל:
מראה שיער מתולתל הוא דבר בו נשים רבות חפצות ונקשר אסוציאטיבית לקלילות ושובבות. ישנן נשים בעלות שיער חלק המוציאות כספים רבים וזמן יקר על שימוש ברולים ומכשירים מסלסלים, אך גם מי שנולדה עם רעמה טבעית, יודעת כי התחזוקה היא בגדר משימה לא פשוטה. לילי פסקינו, מומחית שיער ומבעלי מרכזי פתרונות השיער דורון פסקינו בטיפים מנצחים לשמירה על תלתלים מושלמים.

1. נשים מתולתלות יודעות כי כל יום הוא הרפתקה חדשה והתלתל נראה אחרת בכל יום מחדש. התלתלים דורשים תחזוקה וחפיפה יומיומית, אך הדבר אינו בריא לעור הקרקפת ופוגע בהפרשת השומן הטבעי. במקום לחפוף כל יום ניתן להפחית את החפיפה ליומיים בשבוע וביתר הימים להשתמש בשפריצר שבתוכו מערבבים מים עם מעט מרכך או מסיכה. בדרך זו השומן הטבעי אינו נשטף מהקרקפת ואילו השיער המתולתל מקבל את המים והלחות אותם צריך בכדי להראות נהדר. המפונקות יכולות לרכוש מי מרכך המגיעים כבר במארז מוכן.

2. סירוק השיער- הזמן הנכון לסרק את השיער הוא בזמן המקלחת, תוך כדי שימוש בחומר מרכך. בצורה זו המסרק יחליק על גבי התלתלים בקלילות ובעדינות הרצויה, הקשרים יפתחו במהירות ולא תהיה תלישת שיער.

3. לאחר החפיפה- בסיום חפיפת השיער מומלץ ורצוי להשתמש בזרם מים קרים, אשר סוגרים את השערה, כך שתיראה מבריקה יותר ומלאת חיים. בנוסף, רצוי להניח לשיער להתייבש באופן טבעי וללא פן, עזרים חיצוניים או מגבת, העלולה לשבור את השערה כאשר משתמשים בה באגרסיביות. כאשר השיער עדיין לח, זהו הזמן הנכון למרוח חומר מזין.

4. לא להזין את השיער בשמן- אף על פי שאנו נכנסים לעונות הקרות, פה ושם צפויים לנו ימים שמשיים ונעימים. לא מעט נשים בוחרות להזין את שיערן באמצעות שמנים שונים, אשר יחדיו עם חום השמש והיובש, גורמים לייבוש השיער ולנזקים לטווח הארוך.

5. לספר את השיער על יבש- תספורת של שיער מתולתל היא אומנות בפני עצמה, כאשר מעצבי שיער רבים המציאו שיטות שונות להתמודדות עימה. בניגוד לכמעט כל סוגי השיער האחרים, הדבר הבסיסי ביותר בתספורת שיער מתולתל הוא להקפיד לספרו על יבש. בצורה זו התכווצותו הטבעית של השיער נראית לעין ולא צפויות הפתעות לא נעימות בסוף התספורת כאשר השיער מתייבש.


נותנת הטיפים היא לילי פסקינו- מומחית שיער ומבעלי מרכזי פתרונות השיער "דורון פסקינו"