נקיון לכבוד הפסח






הסוד הוא בניחוח:מבצעים אטרקטיביים לכבוד חג פסח
חג פסח ידוע גם כחג הניקיונות וטיפוח הבית, מתוך כך, המותג סוד מציע פתרונות מושלמים לניקיונות הבית והכביסה.
מבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק לקראת החג


ניקוי שירותים:
1. מארז זוג ג'ל לניקוי אסלה וכדוריות לניקוי האסלה סוד מתנה: מחיר מבצע 20 ש"ח


2. כדוריות לניקוי האסלה, מחיר מבצע 3 ב- 20 ש"ח



כביסה :
1. מרכך כביסה 4 ליטר + 1 ליטר במתנה: מחיר מבצע 18.90 ש"ח
2. מרכך מרוכז, מחיר מבצע 2 ב- 20 ש"ח


אודות הנקל סוד: חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה היא בבעלות מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.

 ONA Card – תרסיס מנטרל ריחות קומפקטי בגודל של כרטיס אשראי, נוח ופרקטי לנשיאה לכל מקום

מוצרי ONA מכילים פורמולה ייחודית של שמנים אתריים אורגניים, לא רעילים ובטוחים לשימוש

נתקלת בריח רע? מישהו השאיר אחריו ריח של סיגריות באוטו או במשרד? חושש להיכנס לשירותים ציבוריים מפאת הריח? תמיד טוב שיהיה לך בתיק מנטרל ריחות!
חברת "אונה ישראל", המייצגת בישראל את המותג הקנדי ONA, תכשירים ייחודיים לנטרול ריחות, משיקה מוצר חדש – ONA Card, תרסיס בגודל קטן במיוחד, כמו של כרטיס אשראי, שאפשר לשאת בקלות בכיס או בתיק לכל מקום. התרסיס מוצע בנפח של 12 מ"ל, ומתאים לנטרול מפגעי ריח בחללים קטנים כמו באוטו, בבית, במשרד, בטיול, בשירותים ציבוריים ועוד. ריסוס של 4-3 לחיצות לאוויר מנטרל ריחות של עישון, אשפה, בעלי חיים או כל ריח אחר.


כמו כל מוצריONA , תרסיס ONA Card מכיל נוסחה ייחודית המורכבת מ-32 שמנים אתריים הפועלים לנטרול ריח. מולקולות השמנים האתריים נקשרות למולקולות הריח הרע, מנטרלות אותו ומעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק, "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו אבל לא מעלימים אותו.
חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.

תרסיס ONA Card מוצע בניחוח עדין של תפוח. מוצרים נוספים בסדרת ONA: ספריי בבקבוק של 250 מ"ל, מנטרל ריח מוצק בקופסה של 170 גרם, וג'ל בקופסה של 1 ליטר. את התכשיר בג'ל אפשר לצקת לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים שונים שיש בהם ריחות שרוצים להעלים (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות– פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד. רשימת החנויות נמצאת באתר). לחילופין אפשר לרכוש את המוצרים באתר החברה www.onaisrael.co.il.
לפרטים:03-7506666 , ona.sales@gmail.com


לכבוד חג הפסח – מחדשים את חדר השירותים עם מוצרי ליפסקי

"ליפסקי" מציעה סטים מרהיבים בעיצוב ראטן: פח אשפה ומברשת אסלה, וסט אביזרים לחדר האמבטיה

חברת "ליפסקי" הישראלית – המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט דקורטיביים תוצרת כחול-לבן – מציגה סטים מרהיבים לחידוש חדרי האמבטיה והשירותים לחג הפסח:

סט תואם של פח אשפה ומברשת אסלה בעיצוב דקורטיבי של ראטן קלוע דמוי קש, ב-3 עיצובים לבחירה: עגול, מרובע וטרפז (דגם יהלום). הפח, בנפח של 6 ליטרים, כולל בתוכו פח פלסטיק פנימי עם ידית אחיזה – הנשלף החוצה לניקוי יעיל ונוח, ורגלית לפתיחת המכסה ללא מגע – להיגיינה מרבית. מברשת האסלה היא איכותית ויעילה, ומוצעת בעיצוב תואם. המארז מאורגן באופן קומפקטי ונוח מתוך התחשבות בסביבה – הפח מכיל בתוכו את מברשת האסלה לחיסכון באריזה ולמניעת בזבוז משאבים.


המוצרים עשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח) ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת. המוצרים עמידים לאורך זמן, בעלי יכולת מחזור וקלים לניקוי.

הסטים מוצעים במגוון צבעים קלאסיים – לבן, פרגמון, חום ואפור.

מחיר סט פח אשפה ומברשת אסלה: 50 – 90 ש"ח


להשיג ברשת הום-סנטר, ברשת אייס, ובחנויות המובחרות למוצרי אמבטיה.