עולה חדשה בארץ- חנות המותג Angel's Confession




בשנים האחרונות אפשר לשמוע צרפתית בכל פינה, והעלייה המואצת לארץ הביאה איתה חוץ מצרפתית מתנגנת גם שיק גדול!
מספיק שתסתובבו בנווה צדק ובשינקין ותגלו כמה אופנתיות הביאו איתם הצרפתיות המטופחות.
ועכשיו, העולים החדשים דואגים גם לנו שנהיה מעודכנים ואופנתיים עם המותג Angel's Confession.





המותג המתמחה בהלבשת Home Wear  והלבשה ספורטיבית, ביניהם: שמלות, קומבניזון, מחטבים, מכנסונים, קפוצ'ונים, תיקים ואביזרים נוטפי שיק אחרים.


קולקציית סתיו חורף 2014-2015 המעוצבת ע"י מעצבים מוכרים מצרפת, משלבת בין עיצוב קלאסי מסורתי ובין עיצובים מודרניים, כולל מענה לטרנדים עדכניים.




המותג הבינלאומי Angel's Confession  נפתח ברח' שנקין בת"א בשנת 2014 ע"י משפחת חג'ג' ופרטוש והביא את השיק האירופאי בסטנדרטים גבוהים המתאימים לסטייל הישראלי עם קולקציה מגוונת עשירה ומלאת פאשן.

תהליך העבודה החל בצרפת והמשיך לתל אביב כך שאפשר למצוא בקולקציה את השיק האירופאי בסגנון צרפתי קלאסי המעניק לאישה הישראלית קולקציית חורף מלאה אלגנטיות, תשוקה וסטייל.


המותג מושתת על סגנון צרפתי נשי עם השראות בניחוח פריזאי משכר מיוצר בבדים איכותיים ובמבחר ענק של צבעים. הקולקציה חדשנית, צבעונית, סקסית, ואלגנטית אשר עונה על צרכי הקהל בישראל.


בקולקציה ניתן למצוא פריטים רפויים שעוטפים את הגוף בנינוחות, כך שכולן יכולות ליהנות מהם, ללא קשר לגיל או סגנון. כל הפריטים מיוצרים באיכות גבוהה תוך כדי הקפדה על החלק העיצובי והפרטים הקטנים.





בין הפריטים ניתן למצוא: 2 חליפות חלקים של אימוניות ספורטיביות בשלל גוונים ואורכים, מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות בהדפסים שונים, בגדי נוחות לבית הכוללים קומבינזונים חליפות  2 חלקים, מכנסיי טייץ בהדפסים  גם של ג'ינס, חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה הכוללת: תחתונים וחזיות ללא תפרים, מגוון של חזיות  בייסיק החל מצבע גוף שחור ועד הטרנדים הלוהטים כמו נחש  זברה ומנומר.
בקרוב גם מחלקת  הלבשה תחתונה לכלות.




היי לייט בחנות:  בקרוב יועלו הלקוחות להיפגש עם מעצב  הבית שיוכל להכין עבורן סטים שיותאמו בדיוק למידות גופן ולפי טעמן האישי.



בעונת  הקיץ יושקו בגדי ים  של המותג במהדורת  ONE PICE.
מוצרי השלמה  כגון: תיקי צד קטנים לשעות הפנאי, תיקי איפור ,מגינים למכשירים ניידים ועוד.