INGLOT ישראל


צילומים: קשת זאבי

חברת האיפור הבינלאומית INGLOT, בעלת למעלה מ-460 נקודות מכירה ברחבי העולם, עושה עלייה חוזרת אל ישראל בצעד פתיחה של  חנות דגל בדזינגוף סנטר תל אביב ובמהלך עתידי של פתיחת נקודות מכירה ברשת "המשביר החדש לצרכן".




חברת
Inglot הוקמה לפני יותר מ-25 שנים על ידי Wojtek Inglot , כימאי צעיר שעבד באותה העת במחלקת מחקר ופיתוח בתעשיית התרופות.
מטרתו העיקרית של וויצ'אק בהקמת חברת האיפור
Inglot הייתה לייצר מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים וסבירים.

וויצ'אק שקד בפיתוח המוצרים תוך שימוש בחומרי הגלם ומוצרי היסוד הטובים ביותר ומהספקים האמינים ביותר.
 

 עפ"י ההדגמה שערך לנו אתמול בחנות החדשה המאפר יוני שיין, נראה כי מטרתו של וויצ'אק הושגה- לחברה מגוון רחב מאוד של צבעים וגוונים באבקות בעלות פיגמנט עז מאוד, ולאחר המריחה, אין מראה גושישי אבקתי אלא מראה חלק ונעים לעין.

בנוסף, כל אבקת פיגמנט יכולה להפוך בקלות רבה לאייליינר צבעוני ומדליק ולמסקרה חגיגית במיוחד, על ידי ערבוב האבקה במדיום ג'ל הנמכר בחנות.






מוצרי הקוסמטיקה של החברה מיוצרים במדינות האיחוד האירופאי ו- 95% מהם מיוצרים במתחמי הייצור החדישים ביותר של INGLOT במטרה להגיע לרמת מוצר מהטובים ביותר.
בחברת 
Inglot עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אמני איפור ויועצי גווני צבע כדי להביא ללקוחות את הטרנדים  האחרונים בגוונים, צבעים, מרקמים וטקסטורות מעולם הקוסמטיקה.

במעבדות
Inglot שוקדים ומפתחים באופן תמידי מוצרים חדשים וחדשניים ולאחרונה פיתחה אינגלוט את שיטת הפלטות הייחודיות.
שיטה זןו המכונה Freedom System מאפשרת ללקוחה ליהנות ממגוון המוצרים שבחנות ולהרכיב לעצמה את קומבינציה המתאימה לה.


הקומבינציות של Freedom System נותנות ללקוחה את האפשרות להרכיב את פלטת הצבעים הייחודית המותאמת עבורוה באופן אישי ממבחר הקולקציות בחנות לפיתרון אחסון וחסכון מושלם.
בשיטת ה- Freedom System קיימים גדלים שונים של קומבינציות כך שהלקוחה יכולה לבחור את הכמות המתאימה לה ובכל פעם להשלים רק את מה שנגמר בפלטה האישית.




זוהי פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה, בו עד היום הלקוחות היו "שבויות" של פלטות מוכנות מראש בהן, ברוב המקרים, היו גוונים שלא לטעמן.



חברת אינגלוט מציעה את מוצריה האיכותיים גם לאנשי מקצוע ולבתי ספר לאיפור.




מוצרי
Inglot לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים פרבנים.


 

INGLOT ישראל