קולקציית סתיו-חורף 2014-15 Lee cooper

 

'לי קופר' ((Lee Cooper הוא מותג בריטי אשר מפעיל סטודיו עיצוב לוקלי בישראל, בהשראת מאפיינים ממזרח לונדון - האזור בו ממוקמים משרדי החברה הראשיים מאז 1908.

המותג מושתת על הערכים של מורשת הג'ינס הענפה של לי קופר והמסורת הבריטית, שהיא בעלת אלמנטים מובהקים וסגנון ייחודי. ערכים אלו יוצרים יחדיו אופנה עדכנית בעלת אופי קלאסי אשר במרכזה עולם הג'ינס.






מדובר קולקציית הביכורים של המעצבת הראשית החדשה של המותג, מיקי פמיליה:

קולקציית סתיו-חורף 2014-15 שמה במרכזה את הג'ינס הכחול הקלאסי והעולם הנגזר ממנו. מוצרי המפתח בקולקציה נוצרו בהשראת מאפיינים המזוהים עם אנגליה ככלל והעיר לונדון בפרט. השראה זו מתבטאת בעזרת דפוסים צבעוניים, מראה שטוף וצלליות משוחררות של ג'ינסים. מעבר למכנסי הג'ינס, הקולקציה מציעה עולם ג'ינס רחב כגון שמלות, חולצות וכדומה. בנוסף, לי קופר משלב העונה את הטרנד השווה של החורף - הדפוסים הדיגיטליים.

קולקציית הדנים של הגברים והנשים מציגה תמהיל של גזרות, שטיפות ודיטיילים מעודכנים ומדויקים המאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את הגזרה הנכונה לצרכים שלו\ה. ישנן תוספות חדשות לקולקציה, כגון אורך מכפלת חדש בו הדנים קצר יותר ונלבש כאשר המכפלת מופשלת מעלה וחושפת את הצד הפנימי של הג'ינס. כך נוצר מראה עדכני באורך הנכון לעונה.





חידוש נוסף הוא קבוצת ג'ינסים במחירים אטרקטיביים, המאופיינת בשטיפות נקיות ובגזרות הקלאסיות והמחמיאות של לי קופר. בנוסף, בפריטי הדנים קיימת העמקה של גזרות LOOSE במראה משוחרר. הדנים עשויים 100% כותנה ומגיעים בשטיפות בהירות עם שפשופים וקרעים במראה צעיר.

בנוסף, קיימים בקולקציה דנים המחמיאים לגוף מבדיCOTTON SPANDEX , אשר מעניקים תחושת נוחות לגזרות הצמודות ומגיעים במגוון שטיפות. כל התוספות נעשו בעזרת בדים רכים ונוחים ללובש, תיפורים מקוריים, דיטיילים מעוצבים ומיתוג מעודכן אשר ממחישים את מסורת הג'ינס של לי קופר, בהקפדה ובמחשבה קדימה ע"י המעצבים של החברה.





INDIGO LOVERS - קבוצת האינגידו מציגה מראה מתוחכם ונקי המתאפיין ב"טוטאל לוק" כחול בשילוב של שחור לבן, נגיעות של אפור מלאנג' ובהשראת סגנון הלבוש הלונדוני המודרני. בקולקציית הגברים ישנו מגוון רחב של פריטים כגון: חולצות T, פוטרים, סריגים וחולצות אריג במראה שטוף מבד העשוי חוטי אינדיגו כחולים, או שעברו שטיפת כחול אינדיגו - שזו למעשה השטיפה שבדי הג'ינס עוברים.




בקולקציה, חולצות שרוול ארוך עם פרטים מיוחדים כגון תפרים מסוגים שונים, שילובי בדים, כיסי שפה וכפתרה מג'ינס. קולקציית הנשים מתאפיינת במראה צעיר ומעודכן, כגון: חולצות מודפסות באורך בטן, חולצות אינדיגו עם פסים, פוטרים מודפסים ושטופים, סריגים בגזרת OVER SIZE, שמלות צמודות מבד ג'ינס סרוג (בד סרוג העשוי מחוטי ג'ינס שנראה בצדו החיצוני כמו בד ג'ינס ומצדו הפנימי נראה כבד סריג), שמלות אינדיגו צמודות עם לייקרה וטוניקות אינדיגו מודפסות.




CAMDEN VIBES - הקבוצה מתאפיינת במראה שטוף ומחוספס בעזרת צבעוניות מיוחדת של אפורים, חומים חאקי וירוק זית עם נגיעות של סגול עמוק וליים. בקולקציית הגברים ישנן חולצות V שטופות עם דפוס פנימי, פוטרים בדפוס ALL OVER, סריגי קפוצ'ון דקיקים, מכנסי NON DENIM ומכנסי פוטר מטופלים ושטופים.




קולקציית הנשים מתאפיינת במראה עשיר בעזרת חומרים וטכניקות שונות כגון: סריגים בצביעת DIP DYE, סריגים עם רקמת ALL OVER וסריגים עם רוכסנים בשילוב דמוי עור.

MODERN HERITAGE - קבוצה בהשראת מאפיינים בולטים של אנגליה בצבעוניות קלאסית לונדונית שהיא אדום, בורדו, כחול, לבן, עם TWIST"" של ורודים ואפורים. בקולקציית הגברים נמצאים פוטרים בגזרת רגלן בשילוב כיס מבד אריג, פוטרים עם דפוס MINIMAL שנעלם בהדרגה (טכניקת דגרדה) וסריגי רגלן עם צמות וקרדיגנים המחולקים לשני צבעים. בקולקציית הנשים קיימות חולצות מבד פיקה שטוף ומודפס, קפוצ'ונים בטכניקת BURN OUT  באורך בטן, קרדיגנים בוקלה, טוניקות סרוגות עם דגל אנגליה לכל אורכן ושמלות ג'ינס מודפסות.




  CAMBRIDGE ATHLETIC – בהשראת קולקציה גברית, מראה אתלטי צעיר, בצבעוניות חזקה של ירוק, כחול, צהוב ואפור. בקבוצה זו הרבה חיתוכים, קפוצ'ונים ורוכסנים, חולצות עם הדפסי FLOCK, ז'קטים מבד ניילון עם רוכסני פלסטיק ופוטרים מודפסים עם חיתוכים.




WINTER GELATO - בהשראת קולקציה נשית בצבעוניות רכה ופסטלית כמו: PEACH, תכלת, NUDE, ירקרק וקרם. שילוב של בדי תחרה בחולצות אריג וחולצות ג'ינס, ג'קטי תחרה עם רוכסן, ווסטים מג'ינס משופשפים ושמלות ג'ינס עם שרוך במותן. כל אלה מלווים במגוון רחב של נעליים, צעיפים, כובעים ותיקים על מנת להעניק ללקוח\ה מראה שלם ועדכני לחורף הקרוב.