לילדים שלנו- הסוד של מיה וניקניים


 






הייתי באירוע יח"צ מקסים במיוחד ונחשפתי בו למוצרים מתוקים שאי אפשר היה שלא להתאהב בהם ואני חייבת לשתף:
מכירים את זה שהילדים מחוברים למסכים כל היום? אם זה לא הטאבלט אז זו הטלויזיה, ואם לא הטלויזיה אז הסמרטפון ודאיייי! תפסיקו כבר עם המסכים וקחו ספר לידיים!

אז זהו, שלא.
תלוי באיזה מסך מדובר ומה התוכן המוקרן ממנו.

ילדים רבים משלימים ומרחיבים ידע באמצעות משחקי מחשב אינראקטיביים ודווקא מול המסך הידוע לשמצה, הם לפעמים לומדים הרבה יותר מאשר בבית הספר, מאחר וכרוכה בלמידה הנאה ואתגר שלא קיימים בלימוד הכיתתי הלעיתים, איך נגיד את זה...? מ-ש-ע-מ-ם !

ישראל חלוצה בתחום הלמידה תוך כדי משחק ואחת הדוגמאות הבולטות להצלחה הזו הינה "הסוד של מיה" - אתר משחקים ולמידה המעניק חוויה התפתחותית מאתגרת ומעשירה לילדים בגילאי 3 עד 7. 



האתר הינו ה"בייבי" של מטח (מרכז טכנולוגיה חינוכית) והוא מלא ביצירה, הנאה וכיף הגורמים לילדים, ממש בלי לשים לב, ללמוד חשבון, עברית, תורה אנגלית לצד ידע כללי נרחב.

במידה והורים אינם מעוניינים, מסיבות דתיות או אחרות, שילדיהם יחשפו לסיפורי התורה, ניתן לנעול את החלק הזה באתר, לגישת ילדיהם.



בעת ההרשמה לאתר מזינים ההורים כתובת מייל אליה, בלחיצת כפתור, יכולים הילדים לשלוח את עבודותיהם בפינת היצירה וכך בעצם, ממש כמו בגן, הילדים משוויצים בעבודותיהם בסוף היצירה וההורים יכולים להנות ולחוש גאווה.



במדור ההורים מצויה כל האינפורמציה על כל חלק באתר וכמו כן מידע אישי על הילד- זמן שהיה כל מדור, מה למד וכדומה.
האתר מתאים לגילאי 3-7 אך ישנם יוצאים מן הכלל ובינהם ילדי חינוך מיוחד אשר גם בכיתות גבוהות עדיין עובדים עם "הסוד של מיה" במסגרת הבית ספרית.

לסוד של מיה עמוד אוהדים בפייסבוק בו ישנה תקשורת נרחבת עם ההורים לצד פינות "עשה זאת בעצמך" (טנא בשבועות, כרטיסי ברכה בראש השנה, תחפושות לפורים וכדומה) וטיפים רבים.



"הסוד של מיה" בשת"פ עם ערוץ ניקולידיאון בסדרת טלויזיה בכיכובם של מיה וחברה מטר- "צוות חיש חשבון" ובשת"פ עם אורדע משחקי יצירה- למשחקי קופסא מעשירים במיוחד לגיאלי 3-8 עליהם כבר כתבתי בעבר.



בעתיד מתעתדת לצאת אפליקציית הסוד של מיה כך שילדיכם יוכלו לגלוש באתר ולהחכים גם מחוץ לבית.

מגניב וכייפי!



מוצרים נוספים אליהם נחשפתי באירוע הם מבית ניקניים- מוצרים עם נגיעה אישית.
אני, באופן אישי, יכולה להגיד לכם שאני לא מתה על כל המתנות נושאות הדמויות של גיבורי על וכדומה מערוצי הטלויזיה, לצד זה, ממש מתעבת את המתנות עם פרצופי הילדים שלי.

זה לא שאין לי משניהם בבית, כן?
עידו כן אוהב סדרות טלויזיה ולכן יש לו "שטויות" שונות עם דמויותיהן ופה ושם יצא לנו לקבל מגני הילדים ובכיתות הנמכוות מתנות עם פרצופי הילדים.


לרוב אני מצליחה "לחפף" אותן מהבית ולהעביר לבית הסבים אבל לא תמיד זה מצליח לי.
וזה לא שאני לא אוהבת את פרצופי הילדים שלי, נהפוך הוא! דווקא בגלל שאני אוהבת את הפרצופים שלהם אז לא בא לי לראות זוג מחוגי שעון  יוצאים מהאף שלהם.....


אז מה זו כן מתנה עם נגיעה אישית שאני כן אוהבת? כזו שנשארת ילדותית ותמימה ובכ"ז יש לה פניה לילד, ממש כמו שבניקניים השכילו לייצר:



מאחורי ניקניים עומד ניר וייצמן מבעלי "פפירוס פתרונות דפוס" שעבודתו מייצגת איכות ופרפקציוניזם שגם אתם ראיתם בעבר.

היכן ראיתם? היכן לא?

פפירוס מדפיסים מוצרים רבים לחברות גדולות, אחד המוצרים בהם נתקלת בוודאי לאחרונה הינם שלטי הדלת עבור חברת "הוט" בהשראת הסדרה זגורי:




עוד מוצר שאתם בטוח מכירים אבל לא יודעים שפפירוס הם המדפיסים הבלעדיים שלו- לופה (אלבומים, קנווסים ועוד...).

אז מה הפלא שעם איכות שכזו התאהבתי במוצרי ניקניים שלהם?

אז מה הם בעצם מוצרי ניקניים?
מדובר במוצרים בסיסיים להם מתווסף שם הילד.
לניק ניים אתר אינטרנט מושקע בו ניתן לראות את כל המוצרים וכל היצובים ופשוט להזין את שם הילד ולראות כיצד יראה המוצר המוגמר.

What you see is what you get אין התפתעות רעות כשמקבלים את המוצר.

המוצרים הם החל מפלייסמנט וכלה בספר ילדים בו הילד הינו הגיבור הראשי כשבדרך מגוון גדול של מוצרים- מדבקות, חוברות, קופסאות אוכל, מחברות, שלטים לדלת החדר ועוד...



המוצרים פותחו מתוך צורך, בו הבחינו כי הילדים אוהבים לזהות את שמם על חפצים ויותר מכך- מתלהבים ומתעודדים לקרוא כאשר הם עצמם הינם גיבורי הספר.

המתנות של ניקניים מתאימות לימי הולדת, סופי שנה, חגים ומסיבות שונות.



טווח המחירים- 29-109 ש"ח.
הטבות והנחות החלח מהזמנת 20 יחידות ומעלה.


האתר נתמך בפונטים לועזיים ובערבית.

בנוסף, באתר דפי צביעה להורדה בחינם, כולל הוספת שם הגן ו/או שם הילד.

באתר ניתן למצוא גם מתנות למבוגרים: מחברות מעוצבות ויוקרתיות, שלטים לדלת הבית ועוד...




בקרוב מאוד- מוצרים לימי הולדת קונספט כדוגמת - שודדי ים, פיות, קרנבל חיות ועוד....
יש בהחלט למה לצפות!


אני מאוד אוהבת!