מוצר השנה לשנת 2014


צילומי יח"צ


זו השנה השלישית בה אני מוזמנת לאירוע "מוצר השנה" להכיר, להתנסות ולדווח לכם, הקוראים, על המוצרים הנבחרים של השנה.


פרסי מוצר השנה עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם.
העוצמה של פרסי מוצר השנה מבוססת על העובדה, שמי שמכריע מיהם `מוצרי השנה` - הם הצרכנים.
צרכנים מאמינים יותר לחבריהם הצרכנים ופחות למשווקים ולמפרסמים. לכן, מוצר או שירות חדש, שצרכנים מרוצים ממליצים עליו, זוכה בליבו של הצרכן.
זוכי מוצר השנה בישראל מצטרפים לנבחרת בינלאומית של מותגים חדשניים, שזכו בעולם בפרסי מוצר השנה. בין השאר, מדובר בחברות המובילות בעולם כדוגמת  ורבות אחרות, הגאות מדי שנה בזכיותיהן בפרסי מוצר השנה.

מחקרים שערך מכון המחקר TNS מצאו ש-71% מהצרכנים בישראל מודעים ללוגו מוצר השנה, וכ-63% מעדיפים מוצרים שמזוהים כ"מוצר השנה".

כיצד מתבצעת הבחירה במוצרים הזוכים?
אז כך, ישנו צוות מומחים מורכב ממומחי שיווק וחדשנות, עיתונאים, קמעונים בכירים, ואנשי אקדמיה שתפקידם הינו לדרג את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר, לדעתם.
המוצרים שעברו את שלב המומחים עוברים למחקר צרכנים הנערך ע"י מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה"
הצרכנים (השנה היו מעל 2,000) מחווים דעתם לגבי המוצרים והשירותים המועמדים לפרס, בקטגוריות השונות, ומדרגים את המוצרים על פי האטרקטיביות שלהם ועל פי נסיונם במהלך השימוש בהם.

בכל קטגוריה, המוצר או השירות שציון האטרקטיביות ושביעות הרצון שלו הוא הגבוה ביותר- מוכתר ל'מוצר השנה'.


אני שמחה להכיר לכם את חלק מהזוכים בתואר "מוצר השנה" לשנת 2014:



סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA
בבסיס מוצרי הטיפוח של AHAVA, נמצא הOsmoterTM, תרכובת מינרלים טבעיים מים המלח המכילים מגנזיום, סידן, אשלגן וברום, תרכובות הייחודיות ובלעדית לAHAVA. הOsmoterTM הוכח מדעית כמסייע לעור לשמור על רמת לחות אופטימלית כך שהעור חלק יותר ובעל מראה צעיר וחיוני.
מחקרים שנערכו בחברה גילו, שריכוז פי שלושה של הOsmoterTM מאיץ תהליכי מפתח המתקיימים בתוך תאי העור, ותורמים לעלייה משמעותית בתכולת הלחות של העור. על סמך גילויים אלו פיתחה חטיבת המו"פ של AHAVA את הסרום OsmoterTM מרוכז שהינו סרום רב תועלי במרקם משי, המתמזג היטב בגל סוגי העור ומתאים לכל גיל. התוצאה משימוש בסרום החדש היא יותר לחות, הארה טבעית שמגיעה מבפנים ומראה עור צעיר וזוהר.



רבלון ColorStay Ultimate Suede
שפתון עמיד וליפ גלוס מבריק במוצר אחד! שפתון דו כווני: מצד אחד שפתון עמיד ומהצד השני ליפ גלוס מבריק שקוף להשלמת המראה הזוהר. בעל עמידות גבוהה ל-16 שעות של צבע חושני על השפתיים עמיד, אינו נוזל או נמרח, אינו מלכלך ומכתים. מגיע בקשת של גוונים להתאמה מקסימאלית.




ג'נסיס Sebo Right של ד"ר פישר
חברת ד"ר פישר משיקה את ג'נסיס Sebo Right (סבו רייט) – סדרת תכשירים לשימוש יומיומי לעור רגיש, מגורה ואדמומי בשילוב טכנולוגיית אנטי-אייג'ינג מתקדמת שמגנה על העור מנזקי קרינת השמש ומונעת קמטים וכתמים בטווח הארוך.
הסדרה כוללת קרם יום, קרם לילה וג'ל מקציף לפנים.

התכשירים בסדרת ג'נסיס Sebo Right בעלי נוסחה חדשה וייחודית המכילה את הרכיב Normaseb (נורמסב) המסייע באיזון רמת החלב (סבום) בעור ובהפחתת הפרשה שומנית מוגברת, וכן חומצה סליצילית המסייעת בהסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור.
בנוסף כוללים התכשירים תמצית הממליס התורמת לכיווץ הנקבוביות ולהרגעת העור.
שילוב המרכיבים הייחודי יעיל במיוחד בהרגעת העור ובהקלה על עור אדמומי ומגורה בצידי האף, הגבות, המצח, האוזניים והסנטר, ותורם למראה עור בריא וצעיר יותר.
הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד על פי מבחן סנסטיב המחמיר. קרם היום בסדרה מכיל הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש.




שמפו ומרכך הוואי לברק קורן Brilliance Black
הוואי Brilliance Black הינו פיתוח חדש בתחום טיפוח השיער המותאם במיוחד לשיער רגיל כהה וחסר חיוניות.
הסדרה כוללת שמפו ומרכך המעניקים טיפול אינטנסיבי לשיער ומחזירים את המגע הנעים ואת מה שהשיער זקוק לו ביותר: ברק טבעי ומלא אור.
שיער חסר חיוניות הופך לשיער בעל עומק וברק, המחזיר את אור קרני השמש ומבריק עם כל תנועה.
הפורמולה העשירה עם תמצית ליצ'י מזינה ומחליקה באינטנסיביות את מבנה סיב השערה וחושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה ומעניקה מראה שיער חזק יותר, גמיש ומלא בברק קורן.
הפורמולה הייחודית פותחה והותאמה במיוחד לאוכלוסיה הישראלית שמרביתה בעלת שיער כהה ומביאה איתה את החדשנות לעולם טיפוח השיער.
לפורמולה ניחוח ליצ'י פירותי נעים והיא מותירה את השיער נעים למגע.
אחת מהתופעות המאפיינות את הקיץ הקרב ובא, היא השפעת קרני השמש על השיער. שיער שנחשף לשמש ניזוק ונוטה להיות יבש יותר, נזקי האקלים אף גורמים לשיער כהה לאבד מצבעו הטבעי והופכים אותו לעמום וחסר חיים. גם חפיפה לעיתים קרובות, מים חמים ושימוש יומיומי של מייבשי שיער ומחליקים, גובים את המחיר שלהם מהשיער: עם הזמן, השיער מאבד פרוטאינים, מה שגורם לו להיראות מעובד מידיי וחסר חיוניות. ללא טיפול, סיב השערה הופך לנוקשה ומעלים כל זכר של ברק מהשיער.
מה ששיער כזה זקוק לו הוא טיפול ממוקד שיבטל את הנזקים ויחזיר לשיער את הברק הטבעי שלו.





סדרת אבקמול של טבע
רעיון אדיר! הילדים שלי לא מוכנים  לבלוע כדורים ואין מצב שיסכימו לשתות את האקמולי הנוזלי כי הוא לא לטעמם.
כשיש להם חום זה לא קל....
במיוחד עבור ילדים ומבוגרים כאלו פותח ה"אבקמולי" - אבקת אקמול ואמקולי בטעמים שונים.
התכשירים מיועדים למבוגרים ולילדים אשר מתקשים בבליעת כדור /סירופ או שסובלים מטעם התרופה. בדומה לסדרה הקיימת של אקמול וסירופ אקמולי, התכשירים החדשים מיועדים לשיכוך כאבים והורדת חום עם החומר הפעיל פראצטמול, הנחשב יעיל ובטוח לשימוש.

אבקמול מיועד לילדים ולמבוגרים מגיל 12 ומעלה, במינון של 500 מ "ג פר שקית – מינון זהה לקפליה/טבליה של אקמול.
אבקמולי מיועד לילדים מ-16 ק"ג, במינון של 250 מ"ג פר שקית – מינון זהה למזרק של אקמולי לילדים גדולים.



פסטרמה הודו 100% רכיבים טבעיים של יחיעם
מוצר קבוע בביתנו, בשל אחוזי השומן הנמוכים ובמקביל- אחוזי החלבון הגבוהים.
בשנה האחרונה נכנסה "מעדני יחיעם" לשוק המעדנים הטבעיים, עם השקת סדרת 100% חומרים טבעיים הכוללת ארבעה מוצרים של פסטרמות ונקניקיות: פסטרמה הודו 100% חומרים טבעיים (250 גר'), פסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים (250 גר'), נקניקיות עוף 100% חומרים טבעיים (400 גר') ונקניקיות עוף ביס 100% חומרים טבעיים (380 גר').
המוצרים המובחרים, העושים שימוש בבשר איכותי ומובחר, הנם דלי שומן - 2% בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט, ללא תוספת פוספטים וללא גלוטן. לדברי ארז אטקין, טכנולוג המזון של מעדני יחיעם, המוצרים 100% חומרים טבעיים מכילים שורשים ותמציות טבעיות מפירות וירקות שורש.
"המוצר עשיר בחלבון, דל שומן ודל קלוריות, מחזה הודו ללא גלוטן וללא כולסטרול. התמציות הטבעיות שומרות על המוצר באופן טבעי ומעניקות לו טעם טוב, צבע ומרקם נפלאים וכמובן, הבטחה למוצר בריא, איכותי ומזין.


Master Slicer

הסו שף הפרטי שלכם במטבח: מעבד מזון ידני, המבצע קיצוץ אופטימאלי של ירקות בתוך שניות באמצעות להבי נירוסטה מדורגים.

שימו לב להבדלי המחירים הגדולים בין החנויות השונות.
אפשר למצוא את המכשיר בהפרש של 40-50 אחוזים בין חנות לחנות.


מזון לחתולים "לה קט" בתוספת חמוציות
צוות הטכנולוגיה של החברה, בשיתוף ד“ר דיויד רוזנבלט – וטרינר החברה, בחר בתוספת חמוציות למוצר מאחר וידוע כי דלקות בדרכי השתן הנן בעיה רווחת בקרב חתולים.

בדומה לתופעה אצל בני האדם גם שיעורי החתולים הסובלים מדלקות במערכת השתן הולכים וגוברים בשנים האחרונות. כחלק מהשאיפה לשיפור איכות חייהם של החתולים, פיתחו ב-"לה קט" פתרון לבעיה על ידי הוספת החמוציות למזונות היבשים באופן שיעזור הדלקות למניעת תופעה זו.

ביו - פט כחברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מזון לכלבים ולחתולים משקיעה משאבים רבים בפיתוח ושיווק מגוון מוצרי מזון המתאימים לצרכים המיוחדים של בעלי חיים, בדגש על בריאות ועל איכות. 




קופונים אישיים שופרסל
קופונים אישיים והנחות אישיות, המבוססים על סל הקניות האישי של כל חבר מועדון שופרסל, ומציעים לו הנחות על מוצרים שהוא באמת צורך וצריך.
ועכשיו עם האפליקציה לסלולר- השירות השתדרג פלאים ונמצא אצלנו בשימוש קבוע.



לפרטים נוספים על מוצר השנה והזוכים : מוצר השנה
לקהילת מוצר השנה בפייסבוק : מוצר השנה בפייסבוק