השקת הטרנדים החמים לקיץ 2014 בגן האירועים "הבאר של סבא"


צילומים: אריאל גמרסני 
 
אריאל, בן זוגי, ואני לא נשואים. אנחנו חיים יחד כבר 14 שנים ויש לנו שני ילדים.
חתונה ממש לא "מדברת" אלי ולא "עושה לי את זה".
אבל אתמול, באירוע השקת הטרנדים החמים לקיץ 2014, בגן האירועים "הבאר של סבא", ידעתי שאם אי פעם אחשוב על חתונה- זה יהיה המקום בו ארצה להתחתן!

הבאר של סבא נראה כאילו לקוח מתוך עולם שרק יופי קיים בו.
מדובר בגן עצום המשתרע על 4000 מ"ר ובו פינות חמד רבות:
פינות ישיבה, פינות צילום עם אביזרים, עמדות Make & Take, סידורי פרחים מעלפים, דוכני מזון ושתייה הכאילו לקוחים משנות ה-40 של המאה הקודמת ועוד...

אז מה בעצם היה שם אתמול בערב?
כמידי שנה עורך הבאר של סבא שני אירועי פרזנטציה בהם מוצגים הטרנדים החדשים בעולם האירועים והחתונות לעונה הקרובה.
השנה, התקיים אירוע הקיץ בסימן:  MAKE A WISH.


לפי הרעיון והאמונה העומדת בבסיס העשייה: אתם חולמים ואנחנו מגשימים.
הדגש באירועי הקיץ הקרוב  יהיו על משמעות המיתוג והעיצוב באירועים ויבטאו את מכלול הטרנדים העדכניים בתחום.

"הבאר של סבא" שפיתח בשנים האחרונות מחלקות עצמאיות בתחום: "המיתוגיה" ו-Mint Design" ", הציג מגוון רחב של קונספטים שונים לאירועים, דרכים וצורות למיתוג אירוע והפתיע אותנו, כמו תמיד.


הדגש באירוע היה על משמעות המיתוג והעיצוב באירועים והציג את מכלול הטרנדים העדכניים בתחום.
"המיתוגיה"  ו"מינט דיזיין"- חברות המיתוג והעיצוב של הבאר של סבא המעניקות שירות גם באופן חיצוני, הציגו מגוון רחב של קונספטים שונים לאירועים, דרכים וצורות למיתוג אירוע והפתיעו אותנו וריגשו כמו תמיד.


"מיתוג זה הדבר המרכזי כיום בתחום האירועים", מספרת שלומית קאופמן, בעלים ומנהלת גן האירועים 'הבאר של סבא': "בתחום שלנו אין המצאות וחידושים, בכל חתונה תהיה חופה, עיצוב שולחן, עמדות שתייה ואוכל, צלם וכד'.
ההבדל טמון באופן ההגשה והיכולת לייצר חוויה וזה היה הרעיון להציג לזוגות שמתחתנים את היכולת לספר סיפור, לייצר חוויה רגשית שגם הופכת להיות חלק מהכייף של האירוע.
זה בא לידי ביטוי בעמדות פרחים אינטראקטיביות, עמדות צילום ממותגות ומדליקות, עמדות אבטיח,שתיה ואוכל חלומיות וכמובן בעריכת השולחן בשילוב אלמנטים גרפיים קסומים המתחברים לשפה של ההזמנה, הgive away בסיום האירוע ועוד.


הרעיון הוא שכל אירוע יהיה שונה- מדובר בהצגה של פעם בחיים והתפקיד שלנו הוא שהזוגות יזכו למחיאות כפיים הכי סוערות שיש...


"המוטו המלווה את הבאר של סבא הוא תמיד להיות חדשניים ומובילים. הזוגות שמתחתנים במקום הם זוגות שחיים לייף סטייל ודרך החתונה שלהם אנחנו מאפשרים להם לשדר את מי שהם", מספרת שלומית קאופמן בעלים ומנהלת המקום.

"העיצוב, המיתוג והלייף סטייל העדכני בא לידי ביטוי בכל שלבי האירוע וזה אומר שתמיד הכל מתקשר אחד לשני: השמלה של הכלה, הבגד של החתן, התלבושות של השושבינות וההורים, הכל שזור אחד בשני, מתגלגל ויוצר שפה אחת. זה מתחיל כבר בשלב הפצת הודעת "SAVE THE DATE" שמייצרת אוירה ותואמת לקונספט האירוע שנבחר וממשיך לשלב ההזמנה, וכו'".


צוות העיצוב והמיתוג בבאר של סבא מגיע מרקע עשיר בתחום העיצוב.
נאוה דרוטמן- המיתוגיה, בעלת תואר ראשון בוגרת המכון הטכנולוגי חולון.
ושלי כהן, מינט דיזיין, בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים במכללה למנהל והיסטוריה עשירה בתחום העיצוב לטלוויזיה.
יחד, הן מביאות אלינו מתערוכות העיצוב ברחבי העולם, פרנקפורט פריז ועוד, את מגוון הטרנדים החדשים בתחום העיצוב ומשלבות אותן לתחום שכולו לייף סטייל, שיק והגשמת חלומות.


IN ו- OUT בתחום האירועים –  מתוך אירוע פרזנטציה 201 הבאר של סבא:
  • פתקית הושבה: OUT צנצנת סלט פירות עם פתקית נייר DIY המעניקה את ה- FEEL של האירוע - IN .
  • עיצוב הזמנות "Save The Date" המודיעים על תאריך האירוע  ונשלחות במייל– IN.


  • מפות ג'קארד OUT-  הדפסה גרפית אישית על מפות IN.
  • חופה DIY עשויה נייר ושביל דגלוני נייר נעים ברוח- IN. חופה מרובעת מקושטת בפרחים-  OUT.


  • Wedding wand – שרביט חתונות – IN.  קונפטי ו"קולולו" OUT.
  • כיפות צבעוניות לאורחים - נראה מדליק ביותר בתצפית כוללת במהלך החופה ובמיוחד לתמונות האירוע. כתחליף לכיפות הרקומות או עם הדפסת בנאלית כגון:  "מזל טוב" וכד'.
  • עמדת Make & Take


  • קונוסים עשויים נייר DIY עם עלי כותרת של עלים טריים כתחליף לקונפטי המטריד שכבר ממש OUT.
  • עמדות פרחים אינטראקטיביות בחופה או בעמדת הריקודים-  IN.  סידורי פרחים OUT. עמדות בהם מקבל האורח שרשרת פרחים טריים לפי צבע שירצה, צמידים או לידיים. הבנות נהנות מזר פרחים לרא שאו מסרקיות פרחוניות לשיער והבנים, מסיכות דש פרחוניות.  באירועי חמישי- שישי משלבים עמדת חלוקת פרחים לשבת.




  • אקססוריז ממותגים, כגון: קיסמים עם דגלונים ועליהם מסרים משעשעים,כגון: "Eat me" , "Drink Welcome" בקבלת פנים וכד'. עיטור עוגות קאפ קייקס קטנות, קישוט מקרון צבעוני בהתאם לצבעי המיתוג ועוד.
  • Photo booth - עמדות צילום ממותגות IN – צלם מטריד מטייל בין הרגליים OUT.שימוש בלוח אחורי כאלמנט עיצובי המשלב חוויה משעשעת ומפעילה עבור האורחים, לדוג': לוח אותיות וואטס אפ עם האייקונים האהובים. האורחים יכולים לכתוב ברכה, אמרות ומסרים לחתן ולכלה או לעצמם ולתעד בצילום על גבי מגנט.
    יוצר המון פאן ויופי. במקביל, מצוידת העמדה באקססוריז מדליקים שמצטלמים איתם, כגון: שפמים או שפתיים על מקל, סמל או צמד מילים ע"פ הקונספט.


ולסיום...
  • GIVE AWAY – מתנות אישיות בשקית נייר התואמת לקונספט האירוע, בצורה מדליקה.



רוצים לשמוע עוד? היכנסו לבלוג הבאר של סבא ותיהנו משלל הפתעות ורעיונות:   www.blog.sabawell.com
הבאר של סבא
גן אירועים
דרך יצחק רבין, פ"ת.