ביס אוף קייק Bis of cake

 


בדר"כ, במהלך השנה אין לילדים שלי הרבה זמן לארח חברים.
עידו חוזר מבית הספר, מכין שיעורים והולך לחוגים עד הערב, ורוני נמצאת בתכנית מצוינות בבית הספר, אותה היא מסיימת, כמעט מדי יום, בשעה 17:30, וכמה פעמים בשבוע ממשיכה הישר משם לחוגים.

כך שבמהלך חופשות בית הספר ולפעמים בימי שישי, הבית שלנו הומה חברים וחברות.
לפעמים, הם גם מקבלים פעילויות יצירה עם חומרים שנשארו לי מהשנים בהם היה לי עסק לסדנאות יצירה.


ביום שישי האחרון הוזמנו כמה חברים של כל אחד מהילדים ויצרנו בבצק סוכר עם הערכות המעולות של ביס אוף קייק.
קיבלתי הביתה ערכה נהדרת, ארוזה היטב ומלאה בכל החומרים שצריך! לא צריך לצאת מהבית ולקנות חומרים בחנויות שונות- הכל מגיע ארוז וספור לפי כמות הילדים:





יחד עם כל החומרים מגיע בצק סוכר בצבעים שונים. כל צבע ארוז בנפרד בשקית צלופן.

לצד גושי הבצק הצבעוניים מצורפת חבילה נוספת ובה חתוכים לפי כמות המתאימה לילד אחד הצבעים השונים, כדוגמה.

אז לפני שהגיעו החברים יצרתי ערכות לכל אחד.

כל כדור בצק סוכר נעטף היטב בניילון נצמד, איתו אני ממליצה גם לעטוף את שולחן העבודה, לנקיון מקסימלי.






הילדים נשלחו לשטוף ידיים היטב עם סבון והתחלנו בעבודה.
התמקמנו מול השולחן והיצירה ממש זרמה.
ההסברים הנלווים לערכה מאוד קלים וברורים.
ילדים יכולים להצליח לבצע את הפעולות גם בלי עזרת מבוגר.
הבנים הכינו פיראטיים:



והבנות הכינו פיות (רוני שלי הסבה את הפיה לפיראטית):


והוסיפה לה גם גוונים כחולים:




בסיום היצירה נשלחו כל הילדים להוציא אנרגייה בחצר, ובינתיים, אני עטפתי כל בובה בצלופן, סגרתי עם סרט והוספתי את שם הילד היוצר.



זו היתה אחת הפעילויות המהנות שעשינו לאחרונה ומה שהוסיף לכיף האישי שלי זו העובדה שמגיעה ערכה מוכנה עם כל החומרים והכלים.

נהדר ומומלץ!




ביס אוף קייק


אהבתם את הרשומה?
תוכלו להמשיך ולהתעדכן בעוד נושאים מעניינים אם תלחצו Like בעמוד הפייסבוק של הבלוג:

קשת אוהבת בפייסבוק