קולקציית בגדי הים לעונת קיץ 2014 של רשת אינטימה INTIMA




תצוגת האופנה של קולקציית בגדי הים לעונת קיץ 2014 התקיימה במתחם הקופים, בספארי ברמת גן ולקחה השראה מתוך עולמם התרבותי והאותנטי של קבוצות אתניות בעלות צביון ייחודי.




קולקציית ה- Mix & Match הבנויה מהשראות ססגוניות המתכתבות זו עם זו ליצירת לוקים חזקים ומשכנעים, שימוש בטכניקות ייצור והדפסה  מתקדמות, פתוח גזרות נשיות, מחמיאות עד כדי מחטבות תוך שמירה על איכויות בלתי מתפשרות המאפשרות למגוון רחב מאוד של נשים ונערות להרגיש נפלא בבגדי הים של המותג.

גם בחטיבת הביקיני הושקעו מאמצים ליצור תמיכה והכנסת גזרות נשיות מחמיאות  כדוגמת חזית ה-D CUP אשר תומכת גם בחזה שופע, גזרת ה-hulter מקבלת מספר גרסאות גם הן נותנות מענה למבנה חזה שונה.
מנגד, הוכנסה לראשונה גם גזרת התחתון הברזילאי לחובבות השיזוף שהולכת נפלא עם חזיית הבנדו, המשולשים או גוזיית הוולן הקלילה.

לכל קבוצה הותאמו בגדי חוף ססגוניים המאפשרים לבישת בגדי הים לאורך כל הסופ"ש מהרביצה על חוף הים ועד לשקיעה בבית הקפה...


סיפורי הקולקציה של רשת 'אינטימה'  עם מיטב הטרנדים לקיץ 2014:

JUNGLE FEVER
חוויה טרופית אל תוך הג'ונגלים הירוקים של אפריקה שפותחת וסוגרת את תצוגת האופנה. פלטת צבעים ססגונית, בוהקת המשלבת דפוסים דיגיטאלים  המגדירים מחדש את סקאלת הצבעים ומציבים רף גבוה של חוויה ויזואלית בעולם הלייקרות. דפוסי הAnimal skin מוצגים בפשטותם הכובשת יוצרים מראה סקסי, נקי אל-זמני ומתמזגים כבדרך הטבע עם הסביבה.
פיתוח חדש של בד איטלקי בגווני לבן פנינה עם הברקות בדפוס נחש טון טו טון הוליד מראה זוהר ואקסקלוסיבי ומגיע בגזרת פוש אפ נשיות.




CYBER AFRICA- האהובים עלי ביותר בקולקצייה!
געגועים ליבשת השחורה. השראות אותנטיות של עולמות רחוקים ותרבויות המשמרות חוויה ויזואלית מרהיבה בתוך הטקסטילים המאפיינים אותה. ההשראות הגראפיות עברו פילטרים עדכניים וממוחשבים ויצרו קולקצית פיוז'ן עדכנית המייצרת דיאלוג מרגש בין העולמות. דפוסי האי קאט הוגדלו בהגזמה ושולבו לצד משחקי קולר בלוק החושפים רמיזות לגווני הניאון הנחשפים דרך חיתוכי הלייזר.





SAIL WITH ME
חווית הספנות ועולם הסקיפרים הנה קבוצת ספורט שקיבלה פרשנות נשית, רטרו- קולוניאלית המזכירה השתייכות למועדוני ספורט יוקרתיים בתקופה אחרת.
גזרת בגד הים השלם בחיתוכי מותן מוגבהת ודמוי מחוך בסגנון רטרו לצד ביקיני וחזיית פוש אפ בבד טקסטורה מנוקב דמוי פיקה כאילו נלקחה מחולצת הפולו המאפיינת את עולם השייט.



ISLAND OF LOVE
פנטזיה על בילוי או חופשה אותנטית ים תיכונית על רקע אדריכלות המבנים האופייניים לאזור גאוגרפי זה. הצבעוניות של לבן וצהוב חלמון משתלבים על רקע הים והשמיים בגווני AZZURRO  האין סופיים ומולידים קבוצה קלילה, נינוחה המייצרת תחושה שכל אחת על האי הפרטי שלה. בקבוצה זו מובילה גזרת "גוזיית הוולן" עם לייזר קאט בגווני אזורו , עוד בקבוצה בגדי חוף מתאימים שיאפשרו ללבוש את הבגד ים בטוטאל לוק שימשך כל הסופ"ש....



לצד קולקציית בגדי הים, מציעה רשת 'אינטימה' קולקציית אביזרים משלימים ואביזרי חוף רחבה וביניהם תיקי קש לים, כפכפים, כובעים רחבי שוליים ועוד.



טיטי, מלכת היופי של ישראל לשנת 2013, נבחרה כפרזנטורית של אינטימה והבחירה היתה מוצלחת מאוד! הן בזכות המראה האקזוטי של טיטי שהשתלב נהדר עם הקולקצייה והן מבחינת סיפור חייה האישי של טיטי.



מידות:
XS - XL


טווח מחירים:
תחתון ביקיני - 100-140 ש"ח
חזיית ביקיני -150-190 ש"ח
גופיית טנקיני – 170-190 ש"ח
בגד ים שלם -180-230 ש"ח.
פראו\חצאית –120 ש"ח