גלוסיבוקס פברואר 2014 GLOSSYBOX קופסת הולנטיין

 

 

צילומים: קשת זאבי
 
מה זה  GLOSSYBOX ולמה את חייבת את זה לעצמך?

GLOSSYBOX הינו מייזם בתחום הטיפוח והיופי המאפשר לך להנות מדי חודש ממוצרים חדישים וטובים בקופסא מהודרת ומפנקת.
בכל חודש תקבלי בהפתעה מספר מוצרים.

לא, אין אפשרות לדעת מראש מה תקבלי.....

המחיר? 75 שקלים לחודש (למארז).

עכשיו, מי שלא מכירה את הקופסא בודאי תוהה: "למה לשלם 75 ש"ח על משהו שאני לא יודעת מהו?"




אז הרי התשובה:
אם את משקיעה מזמנך ומכספך בטיפוח: איפור, קרמים, בישום, שיער וכדומה- את מוציאה לפחות 75 שקלים בחודש על מוצרים שונים.
ולפעמים- את מתאכזבת והמוצר שוכב במגירה עד שהופך לפג תוקף ומושלך לפח...

עם GLOSSYBOX את יכולה להתעדכן בכל הטרנדים החדשים ובמחיר סימלי לקבל מספר מוצרים בגודל מלא ומספר דוגמיות להתנסות.
כן. באותו המחיר של מוצר אחד- תקבלי כמה!


כמה?


הנה סקירת המוצרים של קופסת חודש פברואר קופסת הולנטיין:

הקופסא הגיעה הפעם בצבע שחור ומעוטרת בשלל "נשיקות".
אהבתי מאוד את השינוי שמקפיץ את הקופסא מ"סתם" ל- וואו.


והנה מה שהיה בקופסא (הקלאצ` שלי, לא הגיע יחד עם הגלוסיבוקס):

 הקלאץ` הינו עבודת יד של חגית אזולאי רוזנס

שני מוצרים בגודל מלא ששוויים יחד הוא 139 ש"ח (להזכירכם- מארז הגלוסיבוקס עולה 75 ש"ח)


4 מוצרים מוקטנים/דוגמיות:



China Glaze
- מוצר בגודל מלא
הלק מכיל China clay - רכיב דמוי פורצלן המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן.

הלק הזכיר לי מאוד את צבע קליפת פרי הפסיפלורה.



מחיר בקנייה רגילה- 39 ש"ח


Gaya ליפ גלוס- מוצר בגודל מלא
ליפ גלוס שקוף, קליל מאוד ולא דביק.
נותן מראה מבריק ורענן.
מכיל חומרים להגנה מפני השמש.
ל-ליפ גלוס ריח נעים וטעם מתקתק.



מחיר בקנייה רגילה-100 ש"ח


Johnsons Baby שמן לתינוקות- מוצר בגודל מוקטן (100 מ"ל)
אני מתארת לעצמי שהבקבוקון הזה עשה את דרכו לקופסה בשל המחשבה שבולנטיין מעניקים עיסויים האחד לשנייה.
אבל... זה לא השמן בו הייתי בוחרת לעיסוי.
כן, הוא מוצר טוב, אבל המחשבה שקופצת לי לראש כשאני רואה אותו היא הימים הראשונים אחרי ברית המילה של הבן שלי, בהם הייתי מטפטפת מהשמן על התחבושת שלו.
לא בדיוק המוצר המתאים לקופסת הגלוסיבוקס מבחינתי.

ואני לא יודעת מה איתכם, אבל אם כבר יש כיתוב בערבית על הבקבוק, הייתי מצפה שיהיה גם כיתוב בעברית.
בכ"ז אנחנו חיים בישראל.

בכל אופן, מדובר בשמן המעניק לחות לעור.



מחיר בקנייה רגילה- 17.30 ש"ח ל-200 מ"ל.

amika מסכת הזנה לשיער - מוצר בגודל מוקטן (60 מ"ל)

מסיכה להזנה, ריכוך ושיקום השיער.
יופי של מוצר וגם אהבתי את הצבעים היפים של השפורפרת.




מחיר בקנייה רגילה- 120 ש"ח ל- 500 מ"ל.


Sothys פריימר סקין פרפקטור - דוגמית

פריימר המבטיח אפקט מיידי לצמצום נקבוביות והחלקת העור.
ניסיתי ו-
וואו!!!
המרקם קל, נעים ולאחר המריחה העור ממש קטיפתי!
בהחלט נראה שינוי בנקבוביות.
בסיס מצויין למייקאפ, רק חבל שהוא כ"כ יקר.


מחיר בקנייה רגילה- 299 ש"ח ל- 15 מ"ל


Versace ברייט קריסטלו אבסולו- דוגמית

אחד הריחות הטובים שהושקו לאחרונה!
שילוב של פרחים עם לימון.
מתקתק ומרענן.
ריח נהדר!





 מחיר לחבילה של 10 יחידות- 20 ש"ח

שווי הקופסא, (ללא דוגמיות) - 162 ש"ח
החודש הקופסא החזירה את שוויה ואף הכפילה אותו.



כעת, נותר לי לחכות ולדווח לכם על קופסאת מרץ...


לפרטים נוספים, קריאת המגזין, צפייה בקופסאות העבר ורכישת מנוי- לחצי על שורה זו


  

GLOSSYBOX


הצטרפו לדף הפייסבוק שלי: קשת אוהבת בפייסבוק