eBay ישראל



כשאני צריכה/רוצה לקנות משהו ואני לא ממהרת מדי- קנייה ברשת היא האלטרנטיבה האוטומטית.
כי עם כל הכבוד לקנייה כחול לבן - נמאס לי לשלם על השכירות של החנויות בקניון ואת המס המפלצתי שיש לנו בארץ.
אני את הכסף שלי מעדיפה לבזבז ב-eBay ולקנות בחכמה (והרבה פעמים מסתבר שאני קונה מישראלים שפתחו, בחכמה, חנות וירטואלית וחוסכים לעצמם וללקוחות שלהם כסף רב).

רוצים דוגמאות לדברים שקניתי באי בי ומושג כלשהו לגבי המחיר שלהם? קבלו (את כל הקניות אני עושה עם Free shipping):

שלישיית תיקים בצבעים שונים ב-90 ש"ח:

שרשראות בפחות מ- 20 ש"ח:

מגפי עור מהממות שבארץ יעלו לפחות 700 ש"ח.
קניתי אותן ב-(תחזיקו חזק)
הזוג הזה- 130 ש"ח:


והזוג הזה, בקצת פחות מ- 200 ש"ח-

שמים לב שהסגנון שלי לא זז ימינה ושמאלה, נכון?

ארנק לבת העשרה שלי, שהתחילה להיות "טרנדית" לאחרונה, ארנק כזה שיכול להכיל סמרטפון, כסף, ניירת, פיצ'פקס ואת הצ'יפים לקאנטרי. החמוד הזה עלה 20 ש"ח (ומיד קניתי אחד נוסף גם לעצמי....):

ועוד הרבה פיצ'פקעס שונים וטובים.
אז אחרי כל ההקדמה הזו, עם ההיכרות, למי שלא הכיר, עם פלטפורמת הרכישות ב- eBay, אני שמחה לספר שביקרתי בסניף eBay הישראלי הנמצא בנתניה.

תשמעו, המקום פשוט מעורר קנאה! העיצוב יפייפה, המרחבים ענקיים והפינוקים בלתי נגמרים- כדאי להיות עובדי eBay ישראל!



לא אלאה אתכם בתמונות של כל פינות הפינוק שיש לעובדי החברה כי אני לא רוצה לגרום לבהלת התפטרויות גדולה במשק הישראלי ולקריסת המייל של משאבי האנוש של eBay, אבל כן אראה לכם את העיצוב היפייפה המוצג על כל קירות המשרדים:





ולכל עובד יש את הפיצ'פקעס שלו על השולחן.
לי נראה כאילו העובד הזה שכח לשלם פרוטקשן למישהו....


וכחלק מהפינוקים (מגרש כדורסל, קפיטרייה גדולה וחינמית, מרפסת שמש עם ריהוט גן מהמם ועוד...) הקימו ב- eBay חדר מוזיקה עבור הלהקה שהתגבשה במקום:

ולא רק המשרדים יפים, חכו שתראו את העובדים....

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של חברת eBay העולמית בישראל העביר לנו הרצאה מעלפת אודות המסחר ב-eBay ואני בחרתי לשתף אתכם בחלק ממנה (אלעד- תודה על המצגת המעולה!):

אז למה לנו בכלל לקנות ב- eBay? (אם טרם השתכנעתם מהמחירים של המוצרים שהצגתי למעלה...):
  • חסכון בכסף
  • היכרות עם אנשים ברחבי העולם
  • הקניון הגדול ביותר בעולם
  • סיפוק הביקוש באופן מיידי באמצעות היצע ענקי
  • המקום היחיד בו תמצאו כל מה שעולה בדמיונכם! (חוץ מחד קרן ומשפחת גמדים החיים בפטרייה)


ומי יכול להצליח כמוכר ב-eBay?
  • מי שיודע לתת שירות לקוחות בסטנדרט עולמי ומבין שהשירות שתתן ליפני אינו תואם את השירות שתתן לאמריקאי, שלכל עם יש את מושגי הנימוס והשירות שלו ועליך, כמוכר, להתאים את עצמך ללקוח.
  • להבין מה אתה מוכר, לא רק להעלות את המוצרים ולחכות שהקונים יבואו. אלא להבין מי זקוק למוצר ולמה הוא זקוק לו, לצד הבנה מורחבת במוצר עצמו.
  • מוכר שהוא גם קונה. כי אין כמו להבין את הלקוח שלך אם אתה בעצמך לא חווה את החוויה ויודע מהן הנקודות החשובות שצריכות להתקיים בין המוכר לקונה.
דוגמאות לעסקאות של ישראלים ב-eBay :



חנויות ישראליות מוצלחות:





המוצר הזה אפילו לא עובר בארץ!
המפעל בסין מקבל את ההזמנות מהמוכרים הישראלים שמוסרים את כתובת הקונים בחו"ל וגוזרים קופון ענק!
בלי איכסון ובלי כאב ראש מול הפקידה בדואר.




המכירות ההזויות:

המוצר הראשון שנמכר ב-eBay על ידי מייסד החברה היה עט לייזר מקולקל.
כן. עט לייזר מקולקל!
נשמע הזוי? אז זהו שלא!
קנה את העט אספן של עטי לייזר שלא עניינה אותו תקינות העט אלא רק הדגם הספיציפי הזה שלא היה לו באוסף.
אמרנו מוצרי נישה?

מישהו מכר את מקומו בגן עדן:
המכירה הופסקה על ידי eBay כשהגיעה לסכום לא נורמאלי של 100,000$
למה הופסקה אם יש מי שמוכן לקנות? כי ב-eBay לא מוכנים לספק במה למכירות של מוצרים שלא ניתן להוכיח שהגיעו לקונה, ואת בשל האפשרות לתביעות שונות.


נכון נתונים מדהימים?

בסוף האירוע התקיימה תחרות קטנה בין הבלוגרים בה היינו צריכים בתוך 10 דקות למצוא גאדג'ט מגניב במחיר של עד 100$ ולשלוח אותו במייל לאחד מנציגי החברה שהיה בחדר.
בסיום עשר הדקות נעשתה הצבעה והמוצר המגניב ביותר, שזכה ברוב קולות, זיכה את חברי הקבוצה שמצאו אותו ב- 50$, לכל אחד, לקנייה ב-eBay.
אפרת האלופה, חברתי הטובה, היתה איתי בקבוצה ובחרה עבורנו בשעון מרגלים מגניב עם מצלמה סמויה.

ברור שניצחנו, כן?

אני כבר יודעת מה אקנה: שרשרת שם לבת שלי :-)





אז, מה אתם הולכים לקנות ב- eBay?