גלוסיבוקס דצמבר 2013 GLOSSYBOX קופסת הסילבסטר

 

צילומים: קשת זאבי

 מה זה  GLOSSYBOX ולמה את חייבת את זה לעצמך?

GLOSSYBOX הינו מייזם בתחום הטיפוח והיופי המאפשר לך להנות מדי חודש ממוצרים חדישים וטובים בקופסא מהודרת ומפנקת.
בכל חודש תקבלי בהפתעה מספר מוצרים.

לא, אין אפשרות לדעת מראש מה תקבלי.....

המחיר? 75 שקלים לחודש (למארז).

עכשיו, מי שלא מכירה את הקופסא בודאי תוהה: "למה לשלם 75 ש"ח על משהו שאני לא יודעת מהו?"



אז הרי התשובה:
אם את משקיעה מזמנך ומכספך בטיפוח: איפור, קרמים, בישום, שיער וכדומה- את מוציאה לפחות 75 שקלים בחודש על מוצרים שונים.
ולפעמים- את מתאכזבת והמוצר שוכב במגירה עד שהופך לפג תוקף ומושלך לפח...

עם GLOSSYBOX את יכולה להתעדכן בכל הטרנדים החדשים ובמחיר סימלי לקבל מספר מוצרים בגודל מלא ומספר דוגמיות להתנסות.
כן. באותו המחיר של מוצר אחד- תקבלי כמה!


כמה?


הנה סקירת המוצרים של קופסת חודש דצמבר- קופסת הסילבסטר:

הקופסא הגיעה הפעם בצבע כסוף והמוצרים הונחו על נייר גרוס כסוף ונעטפו בנייר משי מעוטר בכוכבים כסופים.
גם סרט הבד הוא כסוף ובזו מסתכמת ההתייחסות לסילבסטר.


והנה מה שהיה בקופסא (הקלאצ' שלי, לא הגיע יחד עם הגלוסיבוקס):


הקלאץ' הינו עבודת יד של חגית אזולאי רוזנס

שלשה מוצרים בגודל מלא ששוויים יחד הוא 260 ש"ח (להזכירכם- מארז הגלוסיבוקס עולה 75 ש"ח)


שתי דוגמיות ומוצר בונוס:



ALFA & OMEGA6 סרום לשיער
- גודל מלא

מוצר המבטיח הרבה פעולות:

  • שומר על צבע השיער
  • מחליק את השיער
  • מתקן נזקים
  • מונע קצוות מפוצלים
  • מעניק לחות
  • מחזק שיער שביר
  • מגן ומונע נזקי מחליק
  • מגן מנזקי שמש וכלור
  • מעניק ברק, רכות ותחושת משי
  • מגן על שעיר ממייבשי שיער
  • מונע קשרים
אפשר לתמצת את כל ההבטחות האלו לכמה עיקריות:
מגן על השיער מפגעי הסביבה ומעניק לחות (ובכך מונע קשרים ויוצר מראה נעים ומגע נעים).

השיער שלי נעים מלכתחילה אך בכ"ז ניסיתי את התכשיר והוא משעיר את השיער נעים ולא שומני.
אני מאמינה שבשימוש קבוע, שיער בעל נזקים או שיער מקורזל, יראו טוב יותר והמגע שלהם יהיה נעים יותר.




מחיר בקנייה רגילה- 140 ש"ח


שפתון ספארקס של CARELINE- מוצר בגודל מלא
שפתון גלוס בגוון 910 המתאים מאוד לחורף.
השפתון נוח מאו דלמריחה ואינו מורגש על השפתיים.
משהו שלי מאוד חשוב מאחר ואני לא אוהבת להניח שפתונים (בגלל התחושה על השפתיים) ולכן בוחרת אותם בקפידה, כשאני כן בוחרת להשתמש בהם.


מחיר בקנייה רגילה-105 ש"ח


קרם ידיים Minus 417- מוצר בגודל מלא
הגיע בדיוק בזמן המתאים.
אחרי השבועיים הקרים האחרונים והסופ"ש האחרו ןבו בילינו בשלג בידיים חשופות, הידיים שלי פצועות וכואבות.
קרם הידיים עזר לי "להחליק" את הפציעות ולעמעם את העאב וזאת  מבלי להשאיר את הידיים דביקות ומנוטרלות מכל שימוש.
מאוד מאוד אהבתי את הריח!!!



מחיר בקנייה רגילה- 15 ש"ח.

מסכת הזנה טבעית לשיער ANANDA BIO COSMETIC- גודל מוקטן
מסיכה להחייאת שיער יבש ופגום.
מכילה: חמאת שיאה, שמן מרוקאי, אובליפיכה, שמן לפה אורגני בשילוב פרוטאין משי וחומצות שומן טבעיות.

גם במקרה הזה- אני לא ממש זקוקה לתכשיר אז ניסיתי אותו במקום מרכך שיער.
יצא מעולה!



מחיר בקנייה רגילה- 79ש"ח ל- 250 מ"ל.


בושם Love Fury Kiss לנשים מבית Nine West (דוגמית- 2 מ"ל)

רענן, פירותי, צעיר ותוסס.
בהחלט אשמח שיהיה לי בושם כזה בגודל מלא.



מחיר בקנייה רגילה- 179ש"ח ל- 50 מ"ל



תחבושות אולווייז אינפיניטי Always Infinity -מוצר בונוס- יחידה בודדת

תחבושות Always Infinity פותחו ע'י צוות מחקר כלל עולמי, בראשו עמדה אישה (אן הולנד-ברוס), שמבינה יותר טוב מכל אחד מה מתאים לנשים והוא כלל נשים רבות.
 התחבושת עשויה מ  infinicel הסופג עד פי 10 ממשקלו, הרבה יותר ממה שצריך בזמן המחזור.
החלק הקדמי של התחבושת צר ואילו חלקה האחורי רחב- ככה היא מתאימה את עצמה  לתחתון.
בעזרת פס ההדבקה החזק במיוחד התחבושות לא זזה ולא גורמת לאי נעימות.

אם וכאשר אני משתמשת בתחבושת, אני תמיד בוחרת באולווייז כי היא הכי נוחה לי.


מחיר לחבילה של 10 יחידות- 20 ש"ח


שווי הקופסא, ללא דוגמיות ומוצרים מוקטנים- 260 ש"ח!
החודש הקופסא החזירה את שוויה ואף הכפילה אותו בפי שלוש וחצי.

לדעתי גם  קופסת החודש מעולה.
זו גם יכולה להיות מתנה נהדרת- בין אם זה ממך לעצמך, ממך לאישה, לאמא, לאחות, לסבתא או לחברה.
קופסא שווה במיוחד!


כעת, נותר לי לחכות לקופסאת ינואר ...


לפרטים נוספים, קריאת המגזין, צפייה בקופסאות העבר ורכישת מנוי- לחצי על שורה זו


  

GLOSSYBOX


הצטרפו לדף הפייסבוק שלי: קשת אוהבת בפייסבוק