מותג הקוסמטיקה המקצועית HL


 
באיזור תעשייתי בדרום מזרח העיר ת"א שוכנת לה פנינה של ממש: מותג הקוסמטיקה המקצועית HL
 מותג הקוסמטיקה המקצועית HL פועל משנת 1984 בתחום הקוסמטיקה.
לקוחות החברה הינם: רופאי עור, מומחים לאסטטיקה וקוסמטיקאיות (מורשות בלבד) ודרכם גם כלל הציבור שיכול לרכוש מוצרים לשימוש ביתי.

שמו של מותג הקוסמטיקה המקצועית HL   מוכר מעבר לים ותכשיריה נשלחים למדינות רבות לשימוש במכוני יופי ואצל דרמטולוגים.
בבניין החברה מצויים חנות המפעל, חדר ההדרכה (לימי כנסים לאנשי מקצוע), מעבדות, מפעל יצור, משרדי הנהלה  ועוד.
צרכני קוסמטיקה אינם יודעים מה ההבדל בין קוסמטיקת מדף לבין קוסמטיקה מקצועית ומאחר וחלק גדול מהצרכנים רוכשים פנטזייה שלא בהכרח מגשימה וממלאת את צרכי הלקוחות שמה לה חברת HL מטרה- להעלות את המודעות בקרב הצרכנים הסופיים.

החברה יצאה בקמפיין גדול עם הפרזנטורית הילה נחשון.
מטרת הקמפיין הינה להעלות למודעות הצרכנים כי ב-HL החומרים הפעילים מרוכזים יותר מאשר במוצרי המדף ולהכיר ללקוחות את מגוון המוצרים הגדול הפונה לתחומים רבים:
אנטי אייג`ינג, עור שמן, עור יבש, חודוש עור וכדומה.




בנוסף לקמפיין החדש גם בניין החברה עבר מתיחת פנים והוא כולל:
חנות תצוגה ואולם מבקרים יפה וחדש בנוסף לרצפת ייצור, חדרי מילוי ואריזה ומטה החברה המצויים באותו הבניין.

במקום 2 מעבדות: אחת  לטווח ארוך- פיתוחי מגמות בעולם והשנייה לטווח קצר- בדיקת חומרי גלם ובדיקות יציבות  ופרמטרים שונים.

מוצרי החברה מופצים בכל הועלם ובייחוד ב- מזרח אירופה, אירופה, קנדה ואוסטרליה.

בשונה ממותגים אחרים HL מייצרת הכל בעצמה ולא אצל ספקי משנה.

כל הפיתוחים נעשים המשלב הראשוני ועד  לסופי ולאחר מכן התכשירים מיוצרים במקום תחת פיקוח הבעלים ואנשי המקצוע.

כמי שהתנסתה לא מעט במוצרי חברת HL אני בהחלט יכולה להעיד כי השימוש במוצרים הינה חוויה של איכות חיים ועור בריא-
כשאדם מרגיש טוב הוא נראה טוב, ואת זה חברת HL מצליחה להשיג באמצעות פיתוח מוצרים מתקדמים והעשרה של ההון המקצועי (הדרכת קוסמטיקאיות).


בעקבות המיתוג המחודש שעברה החברה השתנו האריזות, שם המותג והלוגו.



בשיפוץ שנערך לפני כחודשיים חוזר על עצמו מוטיב המשושה (מוטיב הלוגו) על רצפת החנות ועל הקירות.




לא בכדי נבחרה הילה נחשון לשמש כפרזנטורית המותג.
הילה אינה ילדונת, היא מוכרת כמישהי המביאה איתה עולם שלם- אמהות, נשיות וקריירה.
הילה בחורה מרשימה- היא שנונה ובעלת חוש הומור ומאוד נהניתי להאזין לה כשפגשתי אותה.
אין ספק שהבחירה בה היתה מוצלחת מאוד.


את הילה נחשון תוכלו לפגוש בשלטי חוצות ותחנות אוטובוס- בפרסומים החדשים של חברת HL הכוללים דפי ממו עם שמות קוסמטיקאיות העובדות עם מוצרי החברה. מדליק!
אגב, לא חייבים לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית בכדי לרכוש את מוצרי החברה. אפשר להגיע ולרכוש ללא כל התחייבות!


בביקורי במקום התפעלתי מצמחי הסחלב הנמצאים ברחבי הבניין והופתעתי לגלות שלבעל החברה, צביקה דקל, קיימת חממת סחלבים גדולה, המונה כ- 200 צמחים, על מרפסת הבניין.
למי שלא מכיר או יודע, לגדל סחלבים זו אמנות של ממש ומדובר בתחביב מדוייק ופרפקציוניסטי- הטמפרטורה בחממה צריכה להיות מדוייקת, כך גם הלחות. יש צורך במכשור מקצועי, דייקנות וסבלנות.
אחרי שביקרתי בחממת הסחלבים של צביקה, לא התפלאתי שאדם כזה בחר בהקמת חברה שכל כולה מחקר ופיתוח מוצרים שבהכנתם הושקעו: חשיבה, דיוק, ידע רב וסבלנות גדולה. ממש כמו הסחלב, המוצרים של הולילנד משפיעים על סביבתם ביופי וברכות.

בביקורי הקודם במשרדי החברה, לאחר סיור בקומות הבניין, בין חדר מרשים אחד למשנהו, הופקדתי בידיה האמונות של בלה גאי, המדריכה הראשית של מותג הקוסמטיקה המקצועית HL, שאבחנה את עורי ופינקה אותי בטיפול פנים נעים ומזין עם מוצרי החברה.
הטיפול כלל את השלבים והמוצרים:
ניקוי
ניקוי העור בעזרת קלינר 3 ב-1 מסדרת פרוביוטיק Probiotic 3 in 1 cleanser המיועדת לשיקום עור מעורב.הסדרה מבוססת על חיידקים פרוביוטיים המצויים במוצרי חלב ופועלים לאיזון מערכת החיסון ולהגנה מפני זיהומים סביבתיים.בנוסף, נוקה העור בעזרת מי פנים מסדרת אזולן Azulane face lotion המיועדת לעור רגיש ועדין.
אזולן פועל כחומר אנטי דלקתי להרגעת העור.

פילינג ראשוני
פילינד אלפא פילינג Alpha peel, מרוכז ויעיל הפועל לחידוש העור באמצעות המסה של החומר הבין תאי בשכבת האפידרמיס.מעניק גוון אחיד ומעלה את רמת הלחות בעור.מבוסס על קומפלקס פעיל של חומות אלא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות.

עיסוי
עיסוי העור בעזרת מסיכה לחותית מסדת לקטולן Lactolan  cream mask בתוספת אמפולה מסדרת ביו ריפאר Bio repair ampulas ושמן קוקאי.מסיכת הלקוטן מבוססת על חלב וגבינה ועשירה בויטמינים.המסיכה מעניקה לעור מגע קטיפתי, רכות וגמישות.אמפולות ביו ריפאר מיועדות לשיקום עור שניזוק מפגעי הסביבה ומבוססות על קולגן, אלסטין וקומפלקס ריפאר המונע את הנזקים שנגרמו לתאי העור ופועל להמרצת התיקון והשיפור הפנימיים של תאי העור.

מסכה
מסכת רה ניו זהב Re new פועלת להאטת הזדקנות העור ומכילה חומצה אלפא ליפואית שהינה נוגדת חמצון.בנוסף, היא כוללת ויטמינים Aו-E להתחדשות העור.

סיום טיפול
מריחת סרום מולטי ויטמין Multi vitamin serum העשיר בויטמינים, קרם לחות Lactolan moist cream המעניק לעור חיוניות, גמישות ומרקם אחיד וחלק, קרם הגנה Sunbrella המעניק הגנה מהשמח, לחות ודמי מייק אפ, ולסיום- קרם Glow sense- תכשיר לחות עם ברק.
אין ספק שהטיפול היה מרגיע ונעים ובסופו העור נראה היה בריא וזוהר יותר!
סיבוב בחנות המותג הרשימה אותי, הן מבחינת מגווון המוצרים הגדול שמציעה החברה והן מבחינת יופי האריזות והתכשירים.
לדעתי, מוצר במראה יוקרתי מוסיף המון לחוויית הטיפול ולארון הקוסמטיקה האישי.
במהלך השנה האחרונה קיבלתי מגוון מוצרים להתנסות:
 קרם ההגנה Sunbrella spf 36 בעל מסנן קרינה UVA ו- UVB, דמוי מייק אפ וקרם לחות.בחברה מבטיחים שהקרם מתאים לכל צבעי העור בכך שהפיגמנטים שבו מתאימים עצמם לעור הצרכנית.
הקרם מזין את העור, אם כי אני ממליצה להניח קרם לחות לפניו.לקרם גימור סאטן ומראה מעט מנצנץ.מספר חברות שלי, בעלות גווני עור כהים משלי, התנסו גם הן בקרם והצבע שלו התאים והשתלב יפה בגווני העור שלהן.

מחיר (50 מ"ל)- 70 ש"ח, (125 מ"ל) 148 ש"ח.
ג`ל לחות תחושת יובש בעור היא אחד הסממנים הראשונים של עונת הסתיו ושל החורף המתקרב. היובש נובע בעיקר משינוי טמפרטורה, ירידה באחוזי הלחות באוויר ושהייה ממושכת בחדרים מחוממים. כתוצאה מכך, העור מאבד מלחותו ומומלץ להשתמש במוצרים המותאמים לעונת המעבר והמעניקים הזנה ולחות מוגברים.


ניסיתי ואהבתי! העור המיובש בעונה זו מרגיש גמיש יותר וכשמורחים לאחר הג`ל את קרם הפנים החלט ניתן להרגיש בשינוי.



מחיר  לצרכן: 50 מ"ל  111 ש"ח




glow sense (גלוסנס) 
מותג הקוסמטיקה המקצועית  HL מציג  לרגל הסילבסטר את ה –  glow sense (גלוסנס) קרם ייחודי בעל פעולה כפולה המעלה את רמת הלחות בעור ומעניק אפקט מיידי של ברק וזוהר.

הקרם הייחודי של HL מכיל חומצות אמינו לבנייה מחודשת של מרקם העור, ג`ינקו בילובה להעלאת רמת הלחות ושימר מוכסף להענקת ברק זוהר.

גם הפעם לא התאכזבתי.
הקרם נעים, קליל ונספג במהירות ואינו משאיר תחושת שומניות על העור.
העור מרגיש מלוחך למשך שעות ארוכות וממש כמו ה-BB קרם של HL שאני כ"כ אוהבת, גם פה יש מראה זוהר מנצנץ של העור.
מעולה!!!



50 מ"ל  153 ש"ח
כעת, המותג מרחיב את סדרת האנטי אייג'ינג C the success סדרת ויטמין C המצליחה ומשיק שלושה מוצרים חדשים:
קרם יום, מסכה טיפולית וקרם עיניים

סדרת ויטמין C הינה סדרת אנטי אייג'ינג מתקדמת לטיפול מקיף בסימני גיל מתקדמים והאטת הזדקנות העור, הנובעת מגורמים סביבתיים ומגורמים פיזיולוגים. סדרה פעילה המבוססת על ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C ומיועדת להאטת הזדקנות העור ולעידוד מנגנוני התיקון והשיקום בעור, צמצום והחלקת קמטים וקמטוטים, שיפור חיזוק וגמישות העור, הרגעת העור והזנתו, מניעת היווצרות כתמי גיל ושמש, הבהרת גוון העור לבהיר ואחיד יותר. הסדרה מיועדת לכל סוגי העור ובמיוחד לעור המאופיין בסימני גיל התחלתיים ומתקדמים.

קרם יום אינטנסיבי HL  ויטמין C – Intensive day cream – קרם יום הפועל להאטת הזדקנות העור, צמצום הקמטים והעלאת רמת הלחות בעור. הקרם מכיל ויטמין C, נוגד חמצון רב עוצמה, הנספג בשכבות העמוקות של העור ופועל לנטרול רדיקליים חופשיים, מסייע בייצור הקולגן, משפיע על יצירת המלנין ומסייע להבהרת העור וליצירה מראה עור בריא ובעל גוון עשיר. מכיל תמצית אשכולית, עשירה בויטמין C ותורמת לחידוש העור, שמן תפוז הפועל להגברת ייצור הקולגן ואלסטין בעור ולמון גראס, עשיר בויטמין C ותורם להבהרת העור.

קרם עיניים אינטנסיבי HL  ויטמין C – Intensive eye cream – קרם עיניים הפועל להזנה, לחיזוק סיבי הקולגן והאלסטין, לטשטוש קמטי הבעה ולהענקת לחות אינטנסיבית לאזור מתאר העין. מכיל חמאת שיאה - לריכוך וטשטוש קמטים , אומגה 6 - משמשת כחומצת שומן חיונית הפועלת לאיזון ושמירה על רמת הלחות , ויטמין  E- משמש כנוגד חמצון ומזין את העור, תמצית תפוח - פועלת להאטת הזדקנות העור ולטשטוש הקמטים , חומצה היאלורונית – סופחת לחות ובכך מעלה את רמת הלחות בעור, שמן תפוז - עשיר בויטמין C ופועל לנטרול רידקלים חופשיים, ג'ינקו בילובה – אנטיביוטיקה טבעית לשמירה על עור בריא ובנוסף משמש כנוגד חמצון.

מסכה טיפולית אינטנסיבית HL ויטמין C – Intensive treatment mask -  מסכה טיפולית הפועלת לחידוש העור ומעניקה גוון עור אחיד ובהיר. מכילה חומצה ציטרית – פועלת לחידוש העור , טשטוש קמטוטים ולהבהרה, שמן תפוז הפועל להגברת ייצור הקולגן והאלסטין בעור, למון גראס - עשיר בוויטמין C ותורם להבהרת העור, תערובת צמחי מרפא מבהירה, מינרלים - קאולין ומגנזיום המרגיעים ופועלים לטיהור  העור ולמראה עור בריא.

המוצרים החדשים מצטרפים לסדרה המצליחה, הכוללת מוצרים לטיפול קוסמטי במכון ומוצרים משלימים לטיפול בבית, ביניהם: קלינזר, סרום ויטמין C עם מיליקפסולות, קרם עם ויטמין C וסרום לעיניים.


 

מחירים:
קרם יום 15 מ"ל: 153 ש"ח
קרם עיניים 15 מ"ל: 165 ש"ח
מסכה טיפולית: 177 ש"ח
סרום מיליקפסולות 30 מ"ל: 283 ש"ח
מארז ויטמין C הכולל קרם יום, קרם לילה וסבון פנים 328 ש"ח
 
את מוצרי החברה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד ועפ"י התאמת המוצר  ללקוחה בהתאם לצרכייה ומצב עורה.
טלפון שירות לקוחות: 03-5142500