FOREVER 21 לעונת סתיו חורף 2013-2014


 
כשהייתי בכיתה ה היתה לי חולצת פוטר מתהפכת: בצד אחד היא היתה לבנה עם ציור גדול של מיקי מאוס ובצד השני היא היתה ריבועים-ריבועים של איורים שונים של מיקי מאוס, מעין קומיקס צבעוני.
כ"כ אהבתי את החולצה הזו!


כמה הופתעתי להגיע לשקת אופנת הסתיו חורף של FOREVER 21 ולגלות את "החולצה שלי" מככבת על בובות המודל!



מסתבר ש- OREVER21 ודיסני משיקים קולקציה חדשה במהדורה מיוחדת, הכוללת אוסף של פריטים של אופנה ואביזרים לנשים, תחת השם קולקציית "מיקי וחברים ל-FOREVER 21".



בהשראת עיצוב מראה וינטאג' של מיקי מאוס והשראות שנות ה-80', מושקת הקולקציה בכל חנויות FOREVER21 במקביל ברחבי העולם.

קולקציית מיקי וחברים של FOREVER 21  מציגה אופנה המשלבת יצירות אומנות תוססות המודגשות בהשראות פופ צבעוניות.

בקולקציה מוצעים 46 פריטים הכוללים סווטשירטים ורסטיליים הפיכים, חולצות ועליוניות אוברסייז משולבות שרוולים מעוצבים, ג'ינס על ג'ינס בשילוב חולצות כותנה עם כיסים, ז'קט ג'ינס, חולצות טי ומכופתרות, סריגים, אוברול, מכנסונים, מכנסיים ארוכים ואביזרים משלימים: כובעים, חותלות,  מטריות, תכשיטים, נעליים, תיקים ועוד. הפריטים מוצעים במגוון דפוסים צבעוניים או בשחור לבן ובסיטואציות שונות מעולמו של מיקי מאוס לאורך השנים.

 

לדברי סטפן טגלס, סגן נשיא בחברת דיסני: "מיקי מאוס הינו אייקון בינלאומי המציג עולם כיף ואופטימי ואנרגיה שמעוררת את כולנו, ובקולקציה הוא מתורגם בשלמות לעולם האופנה. פוראבר21 הינה חברה מובילה המשווקת אופנה, מגמות וטרנדים ברחבי העולם, ואין לי ספק שהקו החדשני בקולקציית מיקי וחברים בוודאי יהיה להיט בקרב מעריציו ומעריצי דיסני בכל העולם".

כמובן שחוץ מקלוקציית בגדי מיקי מאוס יש גם בגדים "רגילים" רבים- יפים וזולים! 

אני חייבת לציין שהופתעתי לטובה מהמחירים של הרשת, בה מוצעים מכנסי ג'ינס בגזרות שונות (ויפות!) במחיר של פחות מ- 50 ש"ח למכנס! וזהו המחיר בעונה, לא בסוף העונה!!!

כדאי מאוד!









טווח מחירים: 42.90 ש"ח ועד 149.90 ש"ח


WWW.FOREVER21.COM