היכל הקרח בחולון



קרררררר.... ממש קר שם! אז לפני הכל- אם אתם הולכים להיכל הקרח בחולון (מומלץ!) לבשו בגדים חמים והביאו סווצ'ר איתכם.
ואל תשכחו- גרביים.

אם אתם ממש רוצים לצאת אחלה - תצטיידו במגני ברכיים, מרפקים וכפפות. אבל לא להשתגע ולרוץ לקנות במיוחד, רק אם יש לכם בבית. זו לא חובה.

אז אחרי ההקדמה, אספר הגעתי למקום עם בן זוגי ושני ילדים.
ההיכל יפייפה, נקי, מואר ורחב ידיים.
הרחבה- גדולה מאוד ויכולה להכיל מעל 100 אנשים, לא בצפיפות, אלא עם טווח תנועה יפה.



כניסה חד פעמית של 45 דקות עולה 65 ש"ח.

בהתחלה חשבתי ש-45 דקות הן מעט כי בנערותי החלקתי פה ושם על הקרח, לא ברמה גבוהה, אבל החלקתי.
הפעם התאכזבתי לגלות שהחלקה על הקרח זה לא כמו אופניים ושהגוף שלי, עם השינויים שחלו בו בעשור האחרון, והפחד שהתווסף לי, לא כ"כ נתנו לי להחליק אלא יותר לדדות מסביב לזירה עם יד אחת על המעקה.

45 דקות לא עברו מהר ובסופן הייתי גמורה מעייפות, כך גם בן זוגי שלו זו היתה חוויה ראשונה בהחלקה על הקרח.

הילדים נכנסו ויצאו מהר, הם לא הרגישו בטוחים, ואנחנו- ההורים, לא מספיק מיומנים על מנת לעזור להם.
אני ממליצה למקום להחזיק יותר ממדריך אחד בזירה על מנת שכל הלקוחות יוכלו לקבל הנחייה ויד תומכת בדקות הראשונות בזירה.
אבל, מלבד חוסר הספורטיביות שלי ושל משפחתי, היה מהמם.

בן זוגי ואני נהנינו מאוד וצחקנו הרבה (חוויה מגבשת?) והיה מדהים לראות למה אפשר להגיע עם אימונים והתמדה.




במקום מזנון לטובת הלקוחות וחדר פעילויות המתאים לאירועי חברה, מסיבות יום הולדת וכדומה.
 

אני ממליצה!
http://www.icepeaks.co.il/

שימו לב- לסניף חולון מערך של הסכמים עם גופים מוסדיים ומועדוני צרכנים שונים כדוגמת חבר, ישראכרד, לאומי כארד, מועדון טוב,מועדון שלך, מגה לאן ועוד..
אנא כנסו לאתרי המועדונים להם אתם משתייכים והירשמו או הורידו קופונים