גיפטשופ- קניית תכשיטים ברשת הישראלית GiftShop

 


מי שמכירים אותי מתקופת הבלוג "קומקום ורוד" בוודאי יודעים שכשמתחשק לי תכשיט- אני קונה את החומרים ויוצרת אותו בעצמי.

פה ושם, יוצא לי להזמין לא רק חלקי תכשיטים אלא גם תכשיטים מוגמרים מאתרים סינים המוכרים אותם כ"כ בזול, שלפעמים, פשוט עולה יותר להכין לבד.

אבל אליה וקוץ בה.
למרות המחירים הזולים, לפעמים ישנה אכזבה גדולה כשהתכשיט מגיע מפורק (במקרה הטוב) או שבור.
לשלוח חזרה לשולח יעלה יקר יותר ממה שעלה התכשיט וזמן ההמתנה מתארך.

על כן, שמחתי להכיר חלופה ישראלית לקניית תכשיטים והיא אתר www.giftshop.co.il המציע מגוון רחב של תכשיטים בטווח גדול של מחירים.

סופק לי קוד עם 250 ש"ח טעונים בו ויצאתי לקניות.


ראשית, נרשמתי לאתר ושמחתי לגלות שההרשמה מהירה וקלה.

לאחר עיון בתכשיטים המוצעים רכשתי  3 מוצרים:

צמיד לגבר (60 ש"ח)-
 



סיכת ראש (85 ש"ח)-
 



צמיד רחב בגווני מתכת (85 ש"ח)-


תוספת משלוח- 12 ש"ח

סה"כ- 242 ש"ח

התכשיטים הגיעו מהר, בדואר רשום.
הצמיד לגבר הגיע מעט מפורק ועל כן שלחתי אותו בחזרה לחנות והוא חזר אלי במשלוח עד הבית, עם שליח, תקין.


לסיכום:
  • ממשק האתר נוח לצפייה ולתפעול וההרשמה קלה.
  • התכשיטים יפים ועשויים באיכות טובה
  • שירות הלקוחות מצויין. גם לאחר הקנייה
  • המחירים- אני חושבת שיכולים להיות הרבה יותר זולים. הן האתר והן הלקוחות יצאו מורווחים אם תהיה ירידה משמעותית במחיר.
www.giftshop.co.il