לבריאות!




בייביסיטר- מגבוני ידיים ידידותיים לסביבה
מוצר היגייני חדש וידידותי לסביבה, עבור תלמידי בתי הספר:
 

'בייביסיטר שלי' , מטליות ידיים ידידותיות לסביבה, עם מארז העשוי מנייר הניתן למחזור, המשמש גם כמשחק יצירה.  

בשנת הלימודים הקרובה תלמידי בתי הספר בעלי מודעות ההגיינית סביבתית גבוהה., הן בשל המודעות הגבוהה לפוליו והן בשל החינוך שהחלו להנחיל להם בענייני מחזור וסיבה נקייה.

חברת DPL הישראלית, יצרנית חיתולי בייביסיטר, מרחיבה את היצע מוצריה ומשיקה היום את "בייביסיטר שלי", מארזים קומפקטיים המכילים 24 מגבונים לחים , המיועדים לניקיון וההיגיינה האישית של התלמידים בעת שהייתם בבתי הספר או בגנים.  

המארז משמש כמשחק יצירה: על הנייר מוטבעים ציורי חיות, מספרים ואותיות, אותם יכולים הילדים לצבוע ולעצב ואף לכתוב את שמם במקום המיועד לכך.

המחירזול וארטרקטיבי- 5 ש"ח למארז.



מדחום דיגיטלי צבעוני
לקראת החורף, משיקה חברת כמיפל מדחום  צבעוני היפו אלרגני ללא קצה מתכת  של PROCARE   בצבעוניות ססגונית במיוחד-  מד החום מספק פתרון מהפכני-ללא קצה כספית המתאים במיוחד לתינוקות ופעוטות ומודד את החום תוך 60 שניות!


המדחום הצבעוני, מגיע במגוון צבעים טרנדים  אדום ורוד, צהוב, ירוק וכחול ומעבר לעיצוב ייחודי, מתאים למדידה בפה (זמן מדידה-  60 שניות), בפי הטבעת (זמן מדידה -  60 שניות) ובבית השחי (זמן מדידה בין 10-5 דקות), הוא 100% עמיד במים ונוח מאוד לשימוש.


מחיר: 17.99 ש"ח

מחיר מבצע: 12.99 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות הפארמים ובתי מרקחת פרטיים



אוטרימר קולד&סינוס
נשימה דרך האף חיונית לשמירה על איכות האוויר הנשאף לפני כניסתו לריאות. גירוי של רירית האף, בעקבות צינון, סינוסיטיס ואלרגיה, עלול לגרום לדלקת והרחבה של כלי הדם, שעלולה לגרום ליצירת מצבורי נוזלים ברקמת האף ובעקבות כך לנפיחות ולחסימת מעברי האוויר באף אשר יוצרים גודש ואף סתום.


'אוטריוין', סדרת התכשירים להקלה על גודש באף, מבית חברת התרופות 'נוברטיס קונסיומר ישראל', משיקה לקראת החורף תוספת: "אוטרימר קולד&סינוס"- תרסיס מדוד לאף ממי ים טבעיים ולא מדוללים, בתוספת תמצית אקליפטוס ומנטה טבעי, המפחית את הגודש באף ומעניק תחושה מידית של נשימה חופשית, הקלה ורעננות משמעותיים.


"אוטרימר קולד&סינוס", מכיל תמיסה היפרטונית (2.2%)- בעלת ריכוז מלחים גבוה מזה שבתאי הגוף, המפחיתה את הגודש באף באופן טבעי תוך 3 דקות! התכשיר מסייע בהוצאת נוזלים עודפים מתאי רירית האף, מנקה את מעברי האף ומאפשר נשימה קלה יותר ומסייע בהרחקת חיידקים, וירוסים ואלרגניים.


בשונה מתמיסות מי ים אחרות, כל הסגולות של מי הים ב"אוטרימר קולד&סינוס" נשמרות ואינן מדוללות.
מי הים עוברים סינון להסרת כל החלקיקים והמוצר הסופי עובר סטריליזציה ע"י חמצן.


אינו מכיל חומר משמר, מיועד לילדים מעל גיל 6 ומבוגרים.

אסור לשימוש בהריון ובמהלך הנקה!

 

מחיר מומלץ לצרכן: 55.90 ש"ח ל- 20 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא


אבקמולי- אבקת אקמולי למתקשים עם תרופות
רעיון אדיר! הילדים שלי לא מוכנים  לבלוע כדורים ואין מצב שיסכימו לשתות את האקמולי הנוזלי כי הוא לא לטעמם.
כשיש להם חום זה לא קל....

במיוחד עבור ילדים ומבוגרים כאלו פותח ה"אבקמולי" - אבקת אקמול ואמקולי בטעמים שונים.
התכשירים מיועדים למבוגרים ולילדים אשר מתקשים בבליעת כדור /סירופ או שסובלים מטעם התרופה. בדומה לסדרה הקיימת של אקמול וסירופ אקמולי, התכשירים החדשים מיועדים לשיכוך כאבים והורדת חום עם החומר הפעיל פראצטמול, הנחשב יעיל ובטוח לשימוש.

אבקמול מיועד לילדים ולמבוגרים מגיל 12 ומעלה, במינון של 500 מ "ג פר שקית – מינון זהה לקפליה/טבליה של אקמול.
אבקמולי מיועד לילדים מ-16 ק"ג, במינון של 250 מ"ג פר שקית – מינון זהה למזרק של אקמולי לילדים גדולים.



אבקמול 22 ש"ח לאריזה של 10 שקיות.
אבקמולי לגדולים  16 ש"ח לאריזה של 10 שקיות


להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.




נוטרילון ללא לקטוז ונוטרילון סויה
טבע ישראל ממשיכה להרחיב את קו תרכובות המזון של נוטרילון המציע גם פתרונות לתינוקות עם צרכים מיוחדים, ומציגה שני מוצרים חדשים:
נוטריון ללא לקטוז- תרכובת מזון לתינוקות אשר מסייעת לתינוקות הסובלים משלשולים ממושכים, גזים או קולי, הנגרמים מאי סבילות זמנית ללקטוז.
התרכובת אינה כוללת לקטוז וסוכרוז.

נוטרילון סויה- תרכובת מזון צמחית לתינוקות על בסיס חלב סויה, אשר מיועדת לתינוקות הסובלים מגלקטוזמיה או מאי סבילות ללקטוז.

מחירים מומלצים לצרכנים:
נוטרילון ללא לקטוז- 46 ש"ח לאריזת 400 גרם.
נוטריון סויה- 40 ש"ח לאריזת 400 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי המרקחת