פאפליצ'י- בשביל הסטייל!



כשהייתי קטנה היו בבית הורי מרצפות שומשום צהבהבות ובמרכז הסלון היה השטיח.
השטיח לא היה באמת שטיח אלא ריבוע מרצפות מאויירות שנראה היה כשטיח במרכז החדר.

אני זוכרת שעות ארוכות של משחק עליו ומצטערת שכבר אי אפשר לראות אותו ושילדי לא יכולים לשחק עליו כפי שאני שיחקתי בילדותי מאחר והוא כבר מזמן קבור תחת רצפות אחרות שמרצפות את בית הורי.


בשנים האחרונות אופנת המרצפות המאויירות חוזרת ובגדול ולמי (כמוני) שלא מתחשק להוציא עשרות אלפי שקלים על ריצוף מחדש של הבית יש פתרון נהדר לעיצוב הבית ב"שיק" במחיר קליל ובאופן הפיך- שטיחים דקורטיביים של פאפליצ'י!
אלי הביתה הגיע דגם "הנרי" בצבע טורקיז ומיד נשבתי ביופיו!

אין לי אפשרות להעביר דרך הבלוג את התחושה כשנוגעים בשטיח אבל סמכו עלי- מדובר באיכות!
השטיחים של  פאפליצ'י מודפסים בסטודיו פישר במשגב שבצפון בטכנולוגיה חדשנית ובאיכות גבוהה על גבי משטח PVC גמיש.

השטיחים קלים לניקוי ולייבוש, אינם סופגים מים ובעלי עמידות גבוהה.
והחדר- הוא כ"כ יפה עם השטיח!!!
מאוד התלבטתי היכן להניח אותו כי הוא מתאים לכל חדר, הנה, תראו:
בחדר המקלחת-
 
למרגלות המיטה של עידו-

בחדר השינה שלנו, ההורים-

ולבסוף, במטבח, היכן ששאטי, החתולה, החליטה שזהו מקום מרבצה החדש-

השטיחים מגיעים בגדלים שונים ובדוגמאות שונות (ניתן גם להעביר גרפיקה שלכם ולקבל אותה על שטיח) והם חוברים לגופי התאורה היפייפיים שיש לסטודיו להציע.

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני התאהבתי!