נאוטיקה משיקה את קולקציית סתיו- חורף 2013/14- אוקטובר 2013

 


מותג האופנה NAUTICA משיק את קולקציית הנשים לעונת סתיו-חורף 2013-2014. קולקציית הנשים מעוצבת  בהשראת הקלאסיקה המודרנית והיא מציעה מבחר פריטים באיכות בלתי מתפשרת בסגנון ספורט אלגנט המתאימים למראות היום יום או לבילויים בשעות הערב והפנאי. המוטיבים המרכזיים בקולקציית הסתיו- חורף נבחרו בהשפעת עולמות הים, החופים, השייט והספנות.

האישה של  NAUTICA היא בחורה עצמאית,  בעלת סגנון חיים עשיר המשלב עבודה במשרד, פגישות עסקיות, אירועים חברתיים ובילויים.  הסגנון הקלאסי שלNAUTICA  בקולקציית סתיו חורף 2013-14 מעניק שילוב ובו עיצוב צעיר ואופנתי היוצר את המראה המושלם לסגנון החיים של הנשים בחברה המודרנית.

הבדים האיכותיים מרכיבים את קולקציית הנשים של NAUTICA   לסתיו חורף 2013-14 מעניקים גזרה מושלמת ומחמיאה לגוף האישה.
בין הבדים ניתן למצוא את ה SPANDEX, בד בעל תוכנות אלסטיות המותאמות לגזרות השונות של גוף האישה . כמו כן, משתמשת נאוטיקה בבד ה PIMA  כותנה שהינו בעל איכויות גבוהות השומרות על צבע הבד והגזרה לאורך זמן.


קולקציית הסריגים:
בקולקצייה זו מציעה NAUTICA  מגוון רחב של סריגים בסגנון המראה הקלאסי המשלב בתוכו את המראה המודרני והשיקי. הצבעים הבולטים בקולקציית הסריגים הם הצבעים החזקים והמובילים של סתיו חורף 2013-14: אדום, כחול נייבי, שחור, שמנת, אפור, לבן, ועוד.  הסריגים מוצעים בגזרות ובדוגמאות שונות ומגוונות בניהם הסריגים הקלאסיים של המותג המשלבים דוגמאות מעולם השיט והימאות דוגמת עוגנים וחבלים, שמלות סריג בשילוב כפתורים מוזהבים בכתפיים, קרדיגנים קלילים מבד סריג דק, סוודרים דקים משולבים בנקודות בשילוב צבעים של אפור וורוד או שחור ולבן ועוד. הסריגים בקולקציה עשויים בדים קלילים ונעימים למגע וניתן לשלבם בכל אירוע: החל מהופעה יומיומית ועד לפגישת עסקים או מראה סקסי לערב.


קולקציית המעילים:
בקולקציית המעילים לסתיו חורף 2013-14 ניתן למצוא מגוון רחב של מעילים בגזרות שונות כדוגמת מעיל  קפוצ'ון כחול משולב כפתורים וחגורה בקו המותן ובאורכים שונים כדוגמת מעיל פוך שחור המגיע עד אורך הברך. הצבעים הבולטים בקולקציה זו הם אדום, כחול נייבי, שחור וירוק כהה לצד צבעי החורף המוכרים, שמנת, לבן, אפור ואבן. עוד בקולקציה, מעיל פוך אדום עם קפוצ'ון משולב בעיטור פרווה, מעיל רוח לבן המשולב ברוכסנים מוזהבים ועוד.  


קולקציית הקז'ואל:
קולקציה זו מתאפיינת במראה מתוחכם המתאים במיוחד להופעת היום יום, לעבודה במשרד או לבילוי בערב בשילוב האבזור הנכון. הצבעים הבולטים בקולקציה זו הם כחול נייבי , גוונים של לבן ושמנת לצד צבעוניות חורף עזה של אדום, ירוק, ורוד עתיק ועוד.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא ג'קטים בגזרות קלאסיות ובצבעים מגוונים של שחור, כחול כהה, ירוק מנטה וורוד, גזרות הג'קטים מעניקים אשליית מותן צרה ויוצרים מראה מחוטב וסקסי. עוד בקולקציה ווסטים מבד פוך בשילוב קפוצ'ון ופרווה, שמלות שרוול ארוך חלקות או עם פסים באורך הברך, מכנסיים בגזרת צ'ינו או גזרה ישרה ועוד.



קולקציית ספורט אלגנט:
קולקציה זו מציעה מגוון פריטים המעניקים את המראה המושלם המתאים לכל בילוי, אם זה בשעות היום, לעבודה או לבילויים בשעות הערב והפנאי. בקולקציה הזו ניתן למצוא שמלה שחורה קלאסית בגזרת A משולבת עם חגורה תואמת במותן, חצאית וטופ תואמים המשלבים דוגמאות של ערבסק בהתאם לטרנד המציף את מסלולי האופנה בקולקציות סתיו חורף 2013-14. בנוסף מוצעים בקולקציה מבחר ג'קטים בסגנון קלאסי מבדים רכים ונעימים וכן מכנסיים בגזרה ישרה, חצאיות מיני ובגזרת עפרון ועוד.


נאוטיקה, הינו מותג הפרימיום הבינלאומי הראשון המשיק אתר אינטרנט עם חנות מקוונת בשפה עברית. בבנייה, בפיתוח ובהתאמת האתר לקהל הישראלי הושקעו כחצי מיליון שקלים. האתר נוח, מתקדם, מאובטח לשימוש ומציע למשתמש אופציית בחירת שפה בעברית. בנוסף, מציע האתר לגולש הישראלי טבלת מידות נוחה שהותאמה במיוחד לטבלת המידות הישראלית.
חברת האופנה נאוטיקה הוקמה בשנת 1983 על ידי המעצב האמריקאי דיוויד צ'ו. החברה מפעילה מאות סניפים ברחבי העולם. בישראל, משווקת נאוטיקה על ידי קבוצת סקאל וחברת בריל ומפעילה 20
חנויות מותג בישראל וכן ל- 100 נקודות מכירה.

לרשת חנות מקוונת: http://www.nautica.co.il/