לתינוקות- בקבוקי אוונט נטורל וצעצועי אמבט מבית Nuby


Nuby משחקים לאמבטיה

כל מי שיש לו ילדים זוכר את הגיל בו משימת קילוח הפעוטות הופכת למלחמה של ממש.
אני זוכרת את עצמי מרתקת את הבת הגדולה שלי לאמבטיה ביד אחת, בשניה חופפת לה, ובשלישית מחזיקה את שפורפרת המים.
רגע, אין לי שלוש ידיים.... אז כנראה אחת הרגליים שלי היתה מעורבת שם איכשהו.
זה היה קשה!

בגיל הזה בו כל דבר הופך למלחמה- כל נשק מותר. ואם זה נשק שמשמח את הילדים- מה טוב! וכן, זה סוג של שוחד, אבל שוחד צבעוני ויפה...


המותג Nuby, מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם, משיק סדרת משחקים חדשה לאמבטיה הכוללת מגדל כוסות splish splash, תמנון משפריץ מים, ערכת דיג, חיות צפות ועוד.
סדרת המשחקים לאמבטיה מבית Nuby, הינה סדרת צעצועי התפתחות קלאסיים, חינוכית ומשעשעת, לשעות של כיף והנאה באמבטיה או בבריכה. כל הצעצועים בסדרה מעוצבים בצבעוניות שמחה המאפיינת את המותג, מתוך מחשבה על התינוק, תוך שימת לב לפרטים הקטנים.
  אינם מכילים ביספנול  A.


מגדל הכוסות splish splash - חמש כוסות למשחק כיפי באמבטיה.
הפעוט יכול לערום את הכוסות, להכניס דברים לתוכן, ללמוד צורות ולצפות במים מתנקזים מתוך הכוסות.
כל כוס משלבת צורות: משולש, ריבוע, כוכב, פרח, משושה ועיגול, בצבעוניות של אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול, תכלת ועוד.

מחירים לצרכן: 59.90 ש"ח - 49.90 ש"ח

לרגל ההשקה המוצרים יימכרו עד ה- 30 בספטמבר ב- 40 ש"ח בלבד.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות ובכל מחלקות התינוקות ברשתות השיווק.


בקבוק אוונט נטורל

פיליפס AVENT מציג בקבוק הזנה מהפכני חדש: "אוונט נטורל".
בקבוק הזנה זה הוא תוצר של עבודה מאומצת של מחקר ופיתוח אשר שם לו למטרה ליצור בקבוק הדומה ככל האפשר בצורתו למבנה השד האימהי. מבנה הבקבוק ועיצוב הפטמה החדשני מאפשרים חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה, ולכן על פי המחקר שביצעה חברת פיליפס AVENT, שיעור האימוץ של הבקבוק בקרב תינוקות הינו מעל 90%.


מבנהו הטבעי של הבקבוק מאפשר יניקה נוחה ומקל על שילוב ההזנה מבקבוק עם הנקה מהשד. בכך מסייע הבקבוק לאימהות להמשיך להניק במשך תקופה ארוכה יותר ולהעניק לילדיהם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים.
בקבוק אוונט נטורל מעניק ביטחון גם לאימהות החוששות מפני המעבר מהנקה להזנה מבקבוק  - בזכות פטמת הסיליקון הרכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. כך, גם אימהות שאינן יכולות להניק בעצמן, יכולות להאכיל את תינוקם בבקבוק טבעי עם חלב  אם שאוב ולהיות סמוכות ובטוחות שהתינוק מקבל את כל  היתרונות שבחלב אם להתפתחות תקינה.

בדומה לבקבוקי אוונט הוותיקים שהוכחו קלינית כמקלים על גזים בקרב תינוקות, בקבוק אוונט נטורל מציג טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים – בזכות 2 שסתומים עתירי ביצועים.
שסתומים אלו מאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק ולא לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר וללא נזילות.


על מנת להפוך את הזנת התינוק לקלה ופשוטה עוד יותר, בקבוק אוונט נטורל תואם לכל מגוון מוצרי הזנת התינוקות של פיליפס AVENT   ופטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה אפשריות, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.



בקבוקי הנטורל  זמינים  בשני גדלים 125 מ"ל ו- 260 מ"ל , ועשויים מחומר נטול BPA (פוליפרופילן).
ניתן להשיג פטמות בקצבי זרימה משתנים.
מחירים מומלצים לצרכן: 260 מ"ל- 65 ש"ח, 125 מ"ל- 59.9960 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארמים וברשת שילב.