מסעדת הטרקלין- ארוחה מהסרטים


 



על מסעדת הטרקלין סיפרתי כבר ברשומת המאסטרשוק.

כ"כ אהבתי את המסעדה שלא היססתי ושמחתי להגיע שוב לארוחה מהסרטים.


מהי ארוחה מהסרטים?
במהלך קרוב ל-3 שעות  הוגשו 11 מנות ממיטב תפריט המסעדה, בליווי שתיה קלה, אלכוהולית וחמה.
במקביל להגשה הוקרנו סצינות עם אותן מנות, או דומות,מסרטי איכות מוכרים ואהובים.


את הערב מנחה הסומלייה והבעלים של המסעדה- יוסי בן אודיס.

כל קטעי הסרטים וכמה מערכונים ישראלים טובים מוקרנים על גבי מסכים גדולים לנוחות כל האורחים ולראייה נוחה וטובה מכל זוית בחדר.
לאורך כל הארוחה, כשלא מוקרנים קטעי סרטים ומערכונים, מוקרנים קטעי מוזיקה וריקוד מסרטים שונים המעלים נוסטלגייה וריגוש בקרב הסועדים.
אז מה היה לנו שם?

מרק שורשים כתום בחלב קוקוס
גן עדן בכף.... לא פחות.
זו מנת פתיחה שמבחינתי יכלה להמשיך ולהיות גם מנה עיקרית וקינוח.
עושר הטעמים והצבע היפייפה יוצרים מנה טעימה, עשירה ונעימה לעין.











לחם מרוקאי
אורירי וטוב שהתלווה לכל אחת מהמנות הבאות והיווה להן מצע נהדר



קרפצ´יו סינטה - בשמן זית וחומץ בלסמי
במילה אחת- מעולה! בשתי מילים- כדאי מאוד!



סלט שורשים
לי הוא היה מעט חריף אז ויתרתי, אבל הפחות רגישים שלידי אהבו ומאוד המליצו.



מיקס עגבניות שרי וחציל התיבול איטלקי-
אני אוהבת חצילים והצלחת הזו היתה עבורי כיף אחד גדול

 

המנה הבאה : פטה כבדי עוף - בקרסט של תאנים תמרים לצד ריבת בצל ביין טעימה בטירוף בלי שום קשר לכלום, אבל כשהיא מצולמת עם נורית היפה - היא איכשהו משתדרגת והופכת לאפילו טובה יותר ממה שהיא!
יוסי- נורית מיפה לך את המסעדה ומוסיפה כ"כ הרבה צבע וחיים- זכית!




ממשיכים עם עוד כמה קטעים ונהנים מכל רגע!






והנה מגיעה ה-מנה מבחינתי. גולת הכותרת- סטייק קצוץ מסינטה ואנטריקוט -מבשר טרי ומיושן במקום
צמחונים וטבעוניים עצמו עיניים- זה לא בשבילכם (אבל זה כ"כ טעים......)


המשכנו עם מופע האימים של רוקי שמבחינתי יכולים להקרין אותו בכל ארוחה....


ומגיעים למנה שהיא אטרקצייה במסעדה: סטייק רוקה – נתחי שייטל צלויים המוגשים על סלט רוקט,תפ"א ובצל צרוב ומוגשים לשולחן לצד חלוק אבן המחומם ל-300 מעלות ועליו צולים את נתחי הבשר לסגירה סופית.
אני באופן אישי פחות מתלהבת מהנה הזו.
לא לטעות- היא טעימה! אבל היא מחווירה לעומת הסטייק הקצוץ שקדם לה.





עוד מעט מערכונים, שירים וריקודים, פה ושם מזיגת יין לכוס והגענו לשלב הקינוחים.

שלוש שעות חלפו במהרה והסתיימו בטעם מתוק של:


מלאבי שמנת וסילן- אוי, כמה שזה טעים.....
יוסי- את הדרך ללב שלי סללת עם המרק הכתום, כבשת עם הסטייק הקצוץ והפכת אותי לשלולית עם המלאבי.
שלך לנצח....

מוס שוקולד איכותי -אני מאוד אוהבת שוקולד. מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכולה לעמוד בפניו.
אבל איכשהו, גלידות שוקולד ומוס שוקולד לא "עושים לי את זה".
מוס השוקולד הזה כן עשה.

סורבה על סלט פירות- קריר וחמצמץ. אני פחות אהבתי.


כך מוגשים שלושת הקינוחים יחד:


   * המנות בארוחה ללא ערבוב של חלב עם בשר

   * יש חלופות לצמחונים/חולי צליאק/ רגישים לגלוטן


מאוד מומלץ!

הטרקלין ביסטרו בשר ויין
נחלת בנימין 41 , תל אביב
טלפון: 03-5660013
יוסי בן אודיס | yossibo1@gmail.com