דאודורנטים לגבר

 

דאודורנט Crèma- man
מותג הטיפוח לגבר  Crèma men מציג דאודורנט ג'ל אנטיפרספירנט, מסדרת הטיפוח החדשה אקטיב בלוק- להגנה מקסימלית ורעננות לאורך כל היום.

דאודורנט ג'ל אנטיפרספירנט Crèma men עם רכיב האקטיב בלוק, בעל נוסחה פעילה המונעת ריחות זיעה לשעות ארוכות ומעניק הגנה אקטיבית לתחושת רעננות וניקיון לאורך כל היום.

הדאודורנט הינו מוצר משלים לג'ל הרחצה המעניק 12 שעות של הגנה מפני ריחות גוף.
לדאודלורנט ריח נעים מאוד והוא אכן מנטרל ריחות לאורך יממה שלמה.


25 ש"ח ל- 70 מ"ל
להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובפארמים


Speed Stick STAINGUARD
במעבדות ספיד סטיק פעלו רבות על מנת לייצר פורמולה ייחודית למותג הכוללת שעווה סינתטית וסויה קשיחה המונעות מהחלקיקים להכתים את הבגדים הלבנים והצבעוניים כאחד- תופעה המוכרת מאוד בקטגוריית הדאודורנטים, כך שלמעשה מציעה חדשנות טכנולוגית הן ברמת ההגנה האישית של המשתמש וכן בהגנה על הבגדים ללא צורך לחשוש מהכתמת הבגדים.
תופעת הכתמים הצהובים על גבי הבגדים נוצרת על ידי שילוב של סבום הזיעה וחומרים פעילים המצויים בתכשירי אנטי פרספרנט המונעים זיעה. הפורמולה החדשה שייצרו במעבדות ספיד סטיק למעשה מציגה חידוש פורץ דרך באמצעות אחיזה טובה יותר של החומר על גבי העור- דבר המונע את התפזרות החלקיקים באמצעות אנטי אוקסידנטים האחראים לייצור הכתמים הצהובים באזור בית השחי.
הסדרה החדשה הנה אנטיפרספרנטית (מונעת זיעה) ובעלת ניחוח רענן ועדין שאינו משתלט על הניחוח הכללי של הגוף. הסדרה מיועדת לכל סוגי העור.

הריחות טובים מאוד ואכן ניכרת פחות הכתמה על הבגדים

ספריי 100 מ"ל:  25 ש"ח
סטיק 50 מ"ל: 27 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק הגדולות, בפארמים ובבתי המרקחת