PROCLINICAL- מברשת השיניים החדשה של קולגייט



כשהתחלפו שיני החלב הקדמיות שלי בשיניים קבועות, זכיתי לשתי שיניים עקומות, אך חינניות.



כשבגרתי קצת לקחה אותי אמא שלי לאורטודנט שקבע שניתן יהיה לטפל בעקומות רק אחרי שינשרו לי כל שיני החלב (היום כבר מטפלים בשיניים עקומות מיד כשהן צומחות...).
ובגיל 17, כשנפלה סוף סוף  שן החלב האחרונה שלי (כן, בגיל 17!) הציעה לי אמא שלי ללכת לישר את השיניים אבל זה ממש לא עניין אותי באותה התקופה... וכך המשכתי לחייך קצת עקום עוד כמה שנים...

אבל, לאט לאט שתי העקומות החלו להתעקם עוד יותר ולצרף לעקמימות עוד שתיים נוספות, וכך, בגיל 28 הלכתי לישר את שיני ותוך כמה חודשים זכיתי לחיוך חדש.



ומאז שהחיוך שלי יפה יותר (ויקר יותר!) אני מודעת לכל מיני טרנדים שקשורים להפיכתו ליפה ובריא יותר (כגון משחת השיניים קולגייט white הנהדרת שמבהירה את השיניים בגוון אחד בתוך שבוע) ולשמחתי, הוזמנתי להחשף למברשת השיניים החשמלית החדשה של קולגייט באירוע ההשקה שנערך בשבוע שעבר.

המברשת החדשה בעלת חיישנים המזהים עפ"י תנודת המברשת וזויתה- איזה איזור בשן היא מצחצחת, ובהתאם- מפעילה לחץ מתאים ותזוזת סיבים מתאימה, בהתאם למיקום המברשת בפה.

ולמה זה טוב?
למניעת נסיגת חניכיים, לדוגמה, הנוצרת מלחץ גדול מדי בצחצוח על בסיס השן והחניכיים.

בסוף אירוע ההשקה קיבלתי את מברשת השיניים (המגיעה במארז מהודר הכולל- נרתיק נשיאה, מטען ו-3 ראשי מברשת מתחלפים).


דבר היצרן:
 
קולגייט פרו - קליניקל  A1500מתוכננת ומעוצבת עם סנסורים חכמים ייחודיים אשר באופן אוטומטי מתאימים את פעולתם בהתאם לתנוחה בה המברשת מוחזקת.
המברשת מתאימה מהירויות ופעולות ניקוי באופן אוטומטי עבור כל איזור של הפה:
·   שיניים –רגישות, תנועת הברשה מצד לצד
·  קו החניכיים – תנועות עיסוי במהירות ביניים תנועות הברשה פנימה והחוצה
·  שיניים אחוריות – תנועות מהירות, הברשה מלמעלה למטה.
טכנולוגיות ניקוי מתקדמות:
תנודות סוניות המנקות בתדירות של 32,500 פעולות הברשה בדקה המיועדות להסיר פלאק מן השיניים.
3 מצבי הברשה: מצב אוטומטי ושני מצבים ידניים.
בין השיניים – ניקוי עמוק ויסודי של החללים שבין השיניים
שיניים – ניקוי העולה על מברשות אחרות לשיניים ולחניכיים
חניכיים – שיפור משמעותי בבריאות החניכיים
ברק – ניקוי מבריק וליטוש למשטחי השיניים.
עיצוב חכם:
צוואר בזוית משופעת המאפשר להגיע אל כל אותם אזורים קשים להגעה, עיצוב ארגונומי, ידית עם משטחים מונעי החלקה, ראש הברשה נוסף לפעולת ניקיון משולשת עם זיפים בגבהים מרובים המיועדים לניקוי עמוק רב כיווני.

אני משתמשת במברשת כבר 3 ימים והתחושה היא כמו לאחר ניקוי אצל שיננית.
השיניים בהחלט מרגישות נקיות יותר וחלקות יותר (בדומה לתחושה אחרי ביקור אצל השיננית), ונראה לי שצחצוח קבוע במברשת, יחד עם שימוש במשחת שיניים מלבינה, בהחלט יכול לחסוך את הביקור הדו שנתי אצל השיננית.

מחיר המברשת הוא עקב האכילס שלה- 950 ש"ח למארז
אם יש בידכם האפשרות הכלכלית - אני בהחלט ממליצה!


*למברשת יש שתי אחיות מדגמים שונים שעלותן: 650 ש"ח ו-350 ש"ח.
המברשות הזולות יותר לא נבדקו על ידי ועל כן לא אוכל לחוות את דעתי עליהן.