זנוסי ZANUSSI



כבר במהלך אירוע ההשקה של זנוסי התחלתי לפנטז על איך יראה המטבח החדש שאבנה במיוחד למוצרי זנוסי שמצאו חן בעיני בתצוגה ומיד התחלתי לחשב עלויות אפשריות ונבהלתי מהפנטזיות שלי עצמי... אבל, כשאני מגיעה לאירוע כזה אני גם מבררת מחירים, ושיחה עם מנהל השיווק של חברת ראלקו, יבואנית זנוסי בישראל, הבהירה לי שהמחירים שווים לכל נפש ולא רק זה, אלא שחלק מהמוצרים ה-"עממיים" יותר שיש לי בבית- עלותם יקרה יותר ממוצרי זנוסי היוקרתיים והמתקדמים.

ומי זו בעצם זנוסי?
זנוסי (ZANUSSI) הינה חברה איטלקית הפועלת קרוב ל-100 שנים בתחום ציוד חשמלי מקצועי לתחום המטבח ותחזוקת הבית (מקררים, מקפיאים, תנורים, כיריים, מדיחי כלים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ועוד...).

  • מוצרי החברה בעלי דירוג אנרגטי A+

  • כל מוצרי החברה ניתנים לתכנות לתחילת פעילות בחלוף זמן ההשעיה הנקבע ע"י המשתמש.
  • המכשירים הצורכים מים  פועלים בשיטת ה- Jetsystem המתאימה אוטומטית את צריכת המים והחשמל לכמות הכביסה/כלים המצויים במכונה.
  • תנורי האפייה בעלי תכונת ניקוי עצמי בסיום העבודה- לא עוד שפשוף התנור עם חומרי ניקוי! התנור מנקה עצמו ע"י שריפת השומנים בחום גבוה.
  • הכיריים בטיחותיות - מיד לאחר הכיבוי והסרת הסיר ניתן לגעת בהן ללא חשש לכוויה.
את המוצרים ותכונותיהם פגשתי והכרתי באירוע שקיימה קבוצת "ראלקו", מסוכנויות מוצרי החשמל הגדולות בישראל (SHARP), שמשיקה בישראל סדרת מוצרי חשמל חדשים של המותג האיטלקי המצליח ZANUSSI.
סדרת ZANUSSI EASY , הינה סדרת הדגל של המותג, שזכתה להצלחה עצומה באירופה.
ZANUSSI EASY מציגה קולקציית מוצרי חשמל מלאה, אשר תספק פתרונות כוללים למטבח ולבית בעיצוב תואם, והנותן פתרון לצרכים השונים של הלקוחות. הסדרה כוללת תנורים, כיריים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים ,מקפיאים ועוד, כולם מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, אשר מציעים גם קלות, פשטות ונוחות והופכים את החיים ליותר EASY.

לצד הזווית הטכנולוגית, מציגה סדרת ZANUSSI EASY קו עיצובי חדשני, ייחודי ומרשים בעל קווים נקיים וסימטריים המשדר סטייל ויוקרה איטלקית. לא סתם התחלתי לדמיין אותם במטבח החדש שאבנה במיוחד עבורם.....

את קולקציית ZANUSSI EASY ניתן יהיה להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ועם השירות והאחריות של `ראלקו`.

מחירי המוצרים השונים:
כיריים - החל מ 1000 שח
תנורים - החל מ 2000 שח
מכונות כביסה - החל מ 2000 שח
מייבשי כביסה - החל מ 1500 שח
מדיחי כלים - החל מ 3000 שח


אירוע ההשקה התקיים בהיכל נוקייה, עם ארוחת שף בניצוחו של שף אביב משה ובהופעת אורח של שלישיית מה קשור- הארוחה היתה נפלאה וההופעה משעשעת ביותר- שניהם מומלצים מאוד!