שירות לקוחות- קסטרו


הרשומה הועברה מהבלוג הקודם
לפני כמה ימים ראיתי פרסומת לתיק, אבל מה שמשך לי את העין היתה השמלה שלבשה הדוגמנית. השמלה היתה יפייפיה בעיני ובפרסומת לא צויין מהיכן היא.
אתמול, בעודי מעלעלת בעיתון נשים נתקלתי בכתבת אופנה ובה 20 שמלות המתאימות לערב הסילבסטר. אותה השמלה מהפרסומת לתיק הופיעה בכתבה- זו שמלה של קסטרו ומחירה 199 ש"ח עפ"י הכתוב בעיתון.

כבר באותו הערב הגעתי לסניף קסטרו במרכז עזריאלי בת"א, מדדתי את השמלה וניגשתי לקופה על מנת לקנות אותה.
בקופה גיליתי שמחיר השמלה הינו 259 ש"ח- 60 ש"ח יותר מאשר בכתבה.
כשהפניתי את תשומת ליבו של המוכר להפרש הוא הבטיח לי שאם אכן ישנה כתבה בה המחיר זול יותר, אוכל לפנות לשירות הלקוחות של קסטרו ולקבל החזר כספי עבור ההפרש.
קניתי את השמלה ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות של קסטרו כבר באותו הלילה, דרך אתר החברה.
היום, פחות מ-12 שעות אחרי הפנייה דרך אתר החברה, שוחחתי עם נציגת השירות רחלי ויודעתי כי הועברה הוראה לזכות את חשבון האשראי שלי בהפרש ששולם.
השירות היה מהיר והוגן ועל כך אני חייבת לציין את שירות הלקוחות של חברת קסטרו- כל הכבוד!