שירות לקוחות: אופטיקנה

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם   
 



במרץ 2010 רכשתי משקפי שמש ברשת אופטיקנה.
למשקפי השמש הזמנתי עדשות אופטיות עם ציפוי נגד שריטות.
לפני שבועיים, קצת יותר משנתיים לאחר הרכישה, החל להתקלף הציפוי מהמשקפיים והותיר את העדשות בשני גוונים שונים ועם עמימות בשל הדבק שנשאר עליהן.
פניתי לחנות בה רכשתי את המשקפיים ונאמר לי כי האחריות על העדשות הינה לשנה בלבד ושלא ניתן לעזור לי בנושא.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה ושם שוב הסברתי את הנושא והדגשתי כי הבעיה היא בציפוי, עליו שילמתי סכום נוסף, מעבר לסכום אותו שילמתי עבור העדשות האופטיות.
לשמחתי נאמר לי בשירות הלקוחות להגיע לאחת החנויות של אופטיקנה ולהשאיר שם את המשקפיים לבדיקת מעבדה.
פניתי לחנות בסניף קניון איילון במטרה להשאיר שם את משקפי השמש ולחכות לתשובת המעבדה.
בסניף עצמו, פחות מחמש דקות אחרי שנכנסתי והסברתי את הנושא, הזמינו עבורי עדשות חדשות וביום למחרת הן כבר הגיעו והמשקפיים שלי היו מוכנות - כמו חדשות!

ציון לשבח לאופטיקנה על השירות הטוב והמהיר!