אירוויק מבשם בדים

הרשומה הועברה מהבלוג הקודם


לפני כמה שנים כשנכנסתי לדירה של מרלן חברתי הרחתי ריח מדהים ושאלתי עליו.
היא הראתה לי שפריצר פלסטיק שקנתה באיקאה, אותו מילאה בהרבה מים ומעט מרכך כביסה.
עם נוזל והשפריצר בישמה את הבית. כמו מטהר אויר אבל עם ריח טוב ולא כזה של שירותים ציבוריים.
מאז אותו יום גם אני אימצתי את השיטה ואחרי כל שטיפת בית הייתי מרססת על כל טקסטיל אפשרי- ספות, מיטות, מתלה מעילים, מתלה חלוקים ועוד....
גם הרכב זכה להשפרצות ריחניות מדי פעם.
לפני שבוע הגיעה אלי חבילה עם שלשה בקבוקי איירוויק לניסוי והעברת ביקורת.
בדר"כ אני מנסה את המוצר צקופה מסויימת לפני שאני מחליטה לגביו אבל הפעם- מיד התאהבתי!
הריחות עדינים , קלילים ונעימים!
הריח מחזיק  מעמד כ- 10 שעות ולא משאיר אחריו ריח לואי לא נעים.

נדגמו שלשה ריחות:
בקבוק סגול בריח לוונדר
בקבוק ורוד בריח אפונה ריחנית
בקבוק לבן בריח פשתן ולילך


שלשת הריחות מצאו חן בעיני ואם אצטרך לדרג את בסדר העדיפות שלי אז הראשון יהיה הורוד, השני יהיה הלבן והשלישי יהיה הסגול.
חסל סדר ערבוב מים ומרכך כביסה- אני עוברת לאיירוויק!