חומוס אבו איסמעיל


הרשומה הועברה מהבלוג הקודם
עד לפני כמה שנים היו בנמל יפו המון מחסנים ישנים ומסביבם זוהמה גדולה שלא עשו חשק גדול להסתובב באיזור.
עכשיו המקום נקי ומסודר והיכן שהיו המחסנים הוקם שוק הנמל ובו חנויות רבות, יפות ומזמינות.
אחד המקומות החדשים שהושקו לאחרונה היא מסעדת חומוס אבו איסמעיל.
בעלי חומוס אבו איסמעיל- מוחמד ברבך וחאלד אבו איסמעיל, מצטיינים בבחירה נכונה של גרגרי החומוס, בהשרייה, טחינה ובישול נכון של גרגרי החומוס, ולכל אלה הם מצרפים תיבול שמשתנה בין המנות השונות. התוצאה הסופית טעימה ונימוחה בפה, ומבטיחה טעם מנצח של כל מנות החומוס שמוגשות במקום.


לאירוע לקחתי איתי את אבא שלי שאוהב ויודע להעריך חומוס טוב על מנת שיתן לי חוות דעת אמיתית על המנות שהוגשו לנו.
לשולחן הוגשו המנות הבאות:
 חומוס פול (19 ש"ח)
מסחבה ( 19ש"ח)
חומוס עם גרגרים (19 שקל)
סלט ערבי (15 ש"ח),
פלאפל ערבי ירוק בטעם פיקנטי בצלחת, עם כוסברה, פטרוזיליה,שום וסומסום מעל (15 ש"ח).

טעמנו ונהנינו מכל המנות שהיו עשויות היטב.
כשביקשתי מאבא שלי לדרג את החומוסים שהוגשו לנו ע"פי העדפתו אז הוא בחר במסבחה כמקום ראשון, החומוס פול במקום שני והחומוס גרגירים כמקום שלישי, אבל ציין שכולם היו מעולים!
אני, לעומתו, העדפתי את החומוס גרגירים. מה שאומר שבאמת הכל היה טעים
הסלט הערבי מגיע עם נענע בתוכו, דבר שמרענן מאוד במהלך הארוחה.
כמו כן, הסלט מגיע ללא תיבול, מה שמאפשר ללקוחות לתבל עפ"י טעמם את הסלט- נהדר בעיני!
לארוחה התלוו כוסות לימונדה מתוקה שגם כן מומלצת מאוד!
אבא שלי, שיוצא לבלות ולאכול עם חבריו אחת לשבוע, כבר אמר לי שיחזור לבקר במקום.
חומוס אבו איסמעיל- הרווחתם לקוח מרוצה
טלפון להזמנות: 03-5257476
פתוח בין השעות 10:00-21:00