שרמז

בימים אלה, נפתח ברח` שדרות ירושלים 96 ברמת גן, סטודיו-בוטיק אופנה, המיועד ולילדות ולנערות, תחת השם- שרמז.
מדובר בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל, שנפתח ע"י יעל יצחקי ואיילת בר, במטרה לענות על צורך קיים בקרב ילדות ונערות, המחפשות בגד ייחודי לכל אירוע. החל משמלות ובגדי ערב לשושבינות, לאירועים משפחתיים, לחוגגות בת-מצווה ועד למסיבות סיום בית הספר ולמסיבות סיום י"ב.




הקונספט הייחודי הוא בתפירת שמלות בהתאמה אישית: איילת בר, שהגיעה מתחום האופנה והטקסטיל, בעלת חוש אופנתי ויעל יצחקי היזמית, נפגשות באופן אישי עם הצעירות ומלוות אותן בכל שלבי התהליך: הן מתאימות להן שמלות מיוחדות באמצעות תפירה אישית או רכישת פריטים בלעדיים מיובאים או המיוצרים בארץ.

לדברי יעל יצחקי, מבעלי שרמז: "אין כיום בישראל מענה אמיתי לילדות ולצעירות המעוניינות לרכוש שמלה ייחודית, בליווי אישי, עם המון תשומת לב, שאין לאף אחת. השקענו בסטודיו מעוצב, מרווח ונעים במטרה להפוך כל צעירה לנסיכה ליום אחד. לדבריה: הצעירה מעורבת בכל התהליך, מוזמנת לבוטיק בו היא בוחרת מתוך משלל הבדים, העיצובים והצבעים את השמלה, לפי טעמה האישי".
השמלות נתפרות בבוטיק בהזמנה אישית על פי מידותיהן של הילדות ומכאן מגיע השם: כל אחת וה"שרמז" (chermez) שלה. מקור השם שרמז מגיע מהשרמזיה, הבד ממנו מייצרים את בטנת השמלה (תחתית השמלה).

הסטודיו החדש משתרע על שטח כולל של כ-85 מ"ר. המקום כולל גם מכירת אקססוריז לצעירות, כמו: נעליים, תיקים, תכשיטים, כובעים , אביזרים לשיער ועוד. כמו כן, מציע המקום חבילת פינוק מיוחדת ליום האירוע הכוללות: איפור, שיער ומריחת לק ב-500 ₪. הנערה נוסעת ישר מהסטודיו למקום האירוע.
 
מחירים:
מחיר השמלות החל מ – 399 ש,ח עד 1,199 ₪
נעליים החל מ-199 ₪- 399 ₪
צמידים- החל מ-159 ₪- 299 ₪
שרשראות החל מ-129 ₪- 299 ₪
כתרים החל מ- 99 ₪- 199 ₪
עגילים החל מ-99 ₪- 199 ₪
להזמנות: יעל- 054-6892446 איילת-054-2222029


לאחר ביקור במקום התרשמתי מאוד מהעיצוב, האבזור והמלאי ואני מוצאת שכל ילדה ונערה היו רוצות להגיע למקום כזה ולהרגיש כמו נסיכות.
בנוסף, אני מוצאת לנכון לציין שהמחירים לא מתאימים לכל כיס (אני באופן אישי, לא רואה עצמי מממנת הוצאה שכזו לערב חד פעמי) וחבל.