שירות לקוחות: הום סנטר




באוגוסט 2011 יצאנו לטיול אוהלים משפחתי עם חברים ולקחנו בהשאלה את האוהל של גיסי.
במהלך הטיול סיפרו לנו החברים שבהום סנטר יצאו למבצע לרגל "מחאת האוהלים" הגדולה, לרכישת אוהלים משפחתיים.
כמו רבים, שמחתי על ההזדמנות ובדרך הביתה מן הטיול רכשתי אוהל ל- 6 אנשים.
מיד לאחר הרכישה- בעודו בקופסתו המקורית, הנחתי את האוהל לאחסון בביתי עד ליום בו יזדמן לנו לצאת לטיול אוהלים נוסף.

עברה כמעט שנה ובסוף השבוע האחרון יצאנו לטיול אוהלים, שמחים עם ילדינו על החוויה שתהיה להם.
מה גדולה היתה הפתעתנו  כשפתחנו, באתר הקמפינג, את הקופסה ולאחריה את השק המכיל את האוהל וגילינו שהאוהל משומש ושאין לאוהל מוטות... כנראה מישהו החזיר את האוהל לחנות והם לא ראו שהוא כבר שומש ושחסרים בו חלקים.

איכשהו, עם עזרת אנשים נחמדים, אספנו חבלים ובעזרתם קיבענו את האוהל ואת כיפתו לעצים ובמה שהוקם (מעיין אוהל נוטה הצידה ומצ`וקמק, בשל חוסר המוטות) בילינו את הלילה ואת היום שאחרי.

מאחר ועברה שנה לא מצאתי טעם לגשת לסניף ממנו נרכש האוהל- גם מאחר וכבר אין בידי את הקבלה וגם מאחר והסניף אינו נמצא באיזור מגורי (כאמור- עצרנו בו בדרך חזרה הביתה מהטיול). אך כן פניתי לשירות הלקוחות של הום סנטר, אל הגברת אורנה- מנהלת השירות, בבקשה למציאת פתרון לבעיה.

אורנה הבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור אלי עם תשובה.
ביום הלמחרת חזרה אלי אורנה עם תשובה- להגיע לאחד מסניפי הום סנטר עם האוהל ולהחליפו באוהל אחר- חדש.
אין ספק שהשירות הטוב של הום סנטר בייצוגה של הגברת אורנה  יגרום לי לחזור ולרכוש בחנויות הרשת בידיעה שיש מי שדואג ללקוחות.
כל הכבוד על השירות!